Komunikologija – medijske in komunikacijske študije

    Fakulteta za družbene vede Ljubljana

    Vrsta in trajanje študija: REDNI študij (3 leta) Fakulteta za družbene vede Ljubljana
    ECTS kreditnih točk: 180 KT za celotni študij
    Pridobljen naziv: Diplomirani komunikolog (UN)
    Kraj izvajanja: Ljubljana

    O študijskem programu

    Študijsko področje programa je z drugimi družboslovnimi in humanističnimi disciplinami prepletena analiza vloge medijev in komuniciranja v sodobni družbi. Kritično analizira kulturne, ekonomske, politične, zgodovinske ali sociološke vidike sodobne medijske družbe, položaj medijev in popularne kulture. S pomočjo veščinskih predmetov se povezuje z medijsko in kulturno produkcijo v praksi, kar daje diplomantom podlago za delo v kreativnih ali raziskovalnih poklicih, povezanih z mediji in komuniciranjem v medijski in kulturni industriji.

    Študentom lahko premišljen izbor obveznih predmetov v povezavi s ponudbami drugih programov na FDV zagotovi učinkovit uvod v temeljna znanja, ki so potrebna za različne poklicne izbire, povezane z mediji in komuniciranjem. Mednarodna primerljivost programa pa študente poleg tega pripravi tudi na usposabljanje na drugih domačih in tujih izobraževalnih ustanovah.

    Diplomanti komunikologije so obenem usposobljeni za delo v publicističnih in kulturnih institucijah, kot svetovalci in organizatorji komuniciranja javnih in državnih institucij in za delo v informacijskih službah doma in v tujini. Po opravljeni diplomi lahko študenti in študentke medijskih in komunikacijskih študij najdejo zaposlitev v analitičnih in raziskovalnih oddelkih na inštitutih, v medijih, komunikacijskih agencijah, oddelkih za komuniciranje z javnostmi, večjih podjetjih, oglaševalskih agencijah.

    Vpisni pogoji

    • Opravljena splošna matura ali
    • pred 1.6.1995 končan štiriletni srednješolski program.
    Prejšnji članekDružboslovna informatika
    Naslednji članekKomunikologija – tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi
    marketing [afna] nevtron.eu

    Marketing