4. Marketinški semafor svetil zeleno

Študentska marketinška dirka osvojila Slovenijo

Klub za marketing na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru in Katedra za marketing na Ekonomko-poslovni fakulteti sta 23. marca 2010 organizirala 4. Marketinški semafor, največji študentski marketinški dogodek na Štajerskem. V tekmovalnem delu Študentske marketinške dirke so se prestavile tri najboljše skupine, po mnenju strokovne komisije pa je letošnji zmagovalec skupina Radioactive. Semaforja se je udeležilo več kot 250 udeležencev.

Glavni namen Marketinškega semaforja je študentom predstaviti pomen in vlogo marketinških znanj v poslovni praksi, ki jih predstavijo vodilni menedžerji iz uspešnih podjetij v Sloveniji. Letošnja rdeča nit dogodka je bila inovativnost na različnih področjih marketinga. »Za nami je izjemno uspešen dogodek. Večmesečno trdo delo na projektu četrtega zaporednega Marketinškega semaforja je bilo poplačano z izjemnim obiskom, več kot 250 udeležencev, ter zelo zadovoljnimi udeleženci in predavatelji. Sledi pa že priprava novih marketinških dogodkov,« je povedala predsednica organizacijskega odbora Jelena Jeknić.

»Predavatelji so poslušalcem predstavili izzive, katerim so bili v preteklem letu izpostavljeni ter strategije s katerimi so uspešno pozicionirali svoje izdelke in storitve na trgu. Tako so študenti lahko slišali, kako pomembno je sledenje trendom pri razvijanju novih izdelkov, kateri so mediji prihodnosti, kako komunicirati z mlajšimi ciljnimi skupinami, in še mnogo več. Na okrogli mizi so govorci izmenjevali mnenja o tem, kako inovativna so slovenska podjetja pri pojavljanju na domačih in tujih trgih ter kako se to kaže v moči slovenskih blagovnih znamk«, je povedala predsednica programskega odbora doc. dr. Aleksandra Pisnik Korda, ki je dodala, da je tovrstno povezovanje teorije in prakse izjemnega pomena za študente ter njihovo razumevanje teoretičnih znanj, ki jih pridobijo na fakulteti.

»Dogodek smo zaključili s Študentsko marketinško dirko, tekmovanjem v znanju marketinga, ki je privabilo 20 tekmovalnih skupin iz različnih poslovnih fakultet v Sloveniji, od katerih so se najboljše tri predstavile na samem dogodku. Partnerja Študentske marketinške dirke sta bila Radio Center in Društvo za marketing Slovenije. Zmagovalna skupina Radioactive, ki jo sestavljajo Ana Molan, Miha Raušl, Matic Prosen in Igor Starič je prejela dve nagradi in sicer izobraževanje na 15. Slovenski marketinški konferenci ter enotedenski oddih na Ibizi« je povedal predsednik Kluba za marketing Gregor Muc.

Vrhunski program, nagradna igra za udeležence in brezplačen vstop za študente so nekatere izmed sestavin, ki jih je ponudil letošnji 4. Marketinški semafor.

 

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.