fANfARA 2012: Razvozlaj marketinško sceno!

11. aprila 2012 bo na Gospodarskem razstavišču vse mlade marketinške navdušence in tiste, ki bodo to še postali, v svoji družbi že petič po vrsti pozdravila fANfARA, največja študentska marketinška konferenca.

Še nisi povsem prepričan/a, kateri košček v ogromni marketinški sestavljanki bi bil pravi zate, želiš izvedeti, kaj se novega dogaja v praksi, spoznati ljudi, ki jih zanimajo podobne stvari in preživeti dan na drugačen način? Dobrodošel/la v naši družbi! Skozi interaktivna predavanja in delavnice bomo skupaj razpletli vse marketinške uganke in v družbi strokovnjakov razvozlali svojo marketinško žilico.

Med drugim bodo letos z nami Darko Dujič (Google Slovenija), ki nam bo pomagal presekati gordijski vozel iskalnega marketinga, Tanja Škorić (Bruketa&Žinić), kreativna direktorica v najuspešnejši hrvaški oglaševalski agenciji, nam bo predstavila skrivnost uspeha pri prodoru na Azejbardžanski trg, direktor marketinga v podjetju Akrapovič, Neil Morely, pa bo pognal adrenalin po žilah marketinških navdušencev nad kultnimi motorji Harley Davidson. Gostili bomo tudi Tineta Poštuvana, direktorja startup podjetja Drugi vid (2nd Sight), ki so lansko leto zastopali podalpsko znanje na svetovnem finalu tekmovanja Microsoft Imagine cup, da bodo praktične izkušnje res puhtele iz naših glav, smo pripravili tudi dve delavnici in zaključno okroglo mizo o zaposlitvenih možnostih v svetu marketinških strokovnjakov. Odklikaj na spletno stran in preveri celoten program. Našimi predavateljem smo zastavili nekaj zanimivih, zabavnih in tudi provokativnih vprašanj, ogledaš si jih lahko na našem video kanalu. Da pa se po zanimivem dnevu, polnem novih informacij ne boste kar poslovili, smo za vas pripravili fUNfARO, after party konference. Tam boste v sproščenem vzdušju s stand-up predstavo zaključili dan in energično začeli novega ob zvokih plesnih ritmov. In ne pozabite, fUNfARA je idealna priložnost, da spoznaš nove marketinške kolege. Zato, da ti ne bo treba, ko se kakšen dan znova srečate v poslovnem svetu, reči »Dober dan, jaz sem …« ampak »Živjo, kako si?«.

Smo uspeli pritegniti tvojo pozornost, kajne? Ne oklevaj, skoči z nami v marketinške čevlje in dobro zavozlaj vezalke. Skupaj bomo razvozlali vse marketinške vozle in res nočemo, da ostaneš bos. Odklikaj na http://fanfara.net/prijave/ in si zagotovi svoje mesto na fANfARI! Do 20. marca še lahko izkoristiš cenejšo »early bird« kotizacijo!

Se vidimo 11. aprila na Gospodarskem razstavišču!

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.