FANfARA – dogodek, ki se prodaja

V sredo, 14. aprila, se je na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani že tretje leto zapored odvila fANfARA – študentska marketinška konferenca.
Namenjena je študentom, željnim marketinškega znanja, trendov in idej za nadaljnje razmišljanje, ki jim znanje pridobljeno v šolskih klopeh ni dovolj.

Organizatorji fANfARE so člani Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije (ŠSDMS), ki združuje posameznike z željo poglobljenega in praktičnega znanja o marketingu.
Udeležence sta v uvodnem delu fANfARE nagovorili voditeljici Špela Ceglar in Ajda Ažman. Sledil je nagovor predsednice fANfARE, Špele Sedej. Maja Makovec Brenčič, predsednica Društva za marketing Slovenije, je pohvalila delo organizatorjev in se zahvalila ekipi. Udeležence je pozdravila tudi Brina Selan, predsednica Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije.

Svoje znanje in izkušnje v obliki predavanj, delavnic in okroglih miz so obiskovalcem posredovali priznani strokovnjaki s področja trženja, oglaševanja, odnosov z javnostmi, brandinga itd.
Dogodek se je začel s predavanjem o trendih Saše Leben in Aljoše Gomilška iz Diggitala (član Publicis skupine), ki sta svoje predavanje popestrila z atraktivnimi video vsebinami. O interaktivni prihodnosti zunanjega oglaševanja je spregovoril Tomaž Žontar (Europlakat), sledilo pa je predavanje o marketinških odnosih z javnostmi Ule Spindler in Mateje Bizjak iz Pristopa. Janez Rakušček (LunaTBWA) in Miran Razoršek (Si.mobil) sta predstavila zgodbo o soustvarjanju ORTO branda. Sledil jima je Leon Magdalenc (Nastop Plus) s predavanjem z naslovom Prvega ne pozabiš nikoli in se osredotočil na vtise, ki jih oddajamo okolici. Digital Middle-Earth is causing disruptive changes – adopt or die je bil naziv predavanja Petra Pavića (General Manager at Europa Digital; EPH), ki je fANfARI dodal mednarodni pridih.
Miloš Čirič (Zavarovalnica Maribor) je razkril pomembnost mreženja in lobiranja. Svoje zgodbe o uspehu so nam predstavili Petar Vasić (Sosed), Borut Kumperščak (Uniki) in Tibor Klajnšček (ZootFly), sledila je okrogla miza z naslovom: Slovenski marketinški svet pričakuje! Kaj lahko narediš, da bo pričakoval ravno tebe?

Za dodatno popestritev dogajanja na fANfARI 2010 so poskrbele nagradne igre in bogata darila sponzorjev.
Po zaključku uradnega dela dogodka je sledila večerna zabava v KolovraTeater Baru, kjer so udeleženci z organizatorji plesali do poznih jutranij ur in nazdravljali uspešni konferenci.
Se vidimo na fANfARI 2011, kajne?

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.