Freešn natečaj 2018

Od 1. do 31. marca poteka letošnji natečaj Freešn! Pokaži svoj talent, znanje, domišljijo in iznajdljivost ter osvoji nagrado!

Dela zbirajo v petih frišnih kategorijah, ocenila pa jih bo strokovna žirija, ki predstavlja pokrovitelja posamezne kategorije, prav tako pa bo pokrovitelj ponudil nagrado zmagovalcu – prakso. Vsa prijavljena dela bodo razstavljena na zaključnem dogodku v aprilu.


Pokrovitelji kategorij in mentorji/-ice:

MEDIJSKA STRATEGIJA – Omnicom Media Group (Luna TBWA)
Jaka Satler
 v okviru PHD in OMD deluje kot ekspert na področju medijskega planiranja in
zakupa že zadnjih dvanajst let. Je dobitnik tako slovenskih kot tudi tujih nagrad na področju
oglaševanja. Pravi, da mu je njegovo delo omogočilo pridobiti dragocene izkušnje in zaupanje,
da lahko ustvarja, vodi, spodbuja in implementira zakupniške strategije.

EVENT MANAGEMENT – Paidea Events
Paideia Events
 je agencija, ki se ukvarja z organizacijo dogodkov, pripravo strategij odnosov z javnostmi in kreativnih marketinških konceptov.
Madea Mojca Majhen je leta 2005 ustanovila agencijo Paideia Events, ki je
specializirana za organizacijo dogodkov in kreativnih marketinških konceptov ter pripravo strategij za
odnose z javnostmi. Za sabo ima vrsto uspešnih projektov, zelo rada pa sodeluje tudi z mladimi in jim
nudi priložnosti, da se izkažejo, saj meni, da je odnos do dela in sočloveka pomembnejši od znanja.

FOTOGRAFIJA – Urša Premik
Urša Premik
 je priznana fotografinja, saj so njena dela bila prikazana in razstavljena na
številnih skupinskih in samostojnih razstavah ter številnih publikacijah tako v Sloveniji kot
tudi že v tujini. Svoji strasti do fotografije sledi že iz zgodnjih srednješolskih let. Pravi, da so ji
ljudje najljubši motiv in najmočnejši vir umetniškega navdiha.

TEKSTOPISJE – Pristop
Pristop
 sodi med vodilna svetovalna in komunikacijska podjetja v JV Evropi. Že dvajset let sodelujejo z najpomembnejšimi lokalnimi in globalnimi podjetji ter vladnimi, nevladnimi in mednarodnimi organizacijami.
Drago Mlakar je kreativni direktor v agenciji Pristop, nagrajen z mnogimi nagradami, tudi
mednarodnega slovesa. V zadnjih letih pa je na SOF-u osvojil 6 Velikih nagrad. Njegova
delovna načela so zelo preprosta: Delaj dobre stvari, ob tem se dobro počuti in s tem osvajaj
pitche in nagrade.

(Kategorijo GRAFIČNO OBLIKOVANJE bodo objavili z zamikom.)


Skozi celoten marec bodo poleg natečaja potekale tudi brezplačne delavnice kreativnih veščin, ki ne samo, da bodo vsem prijavljenim na natečaj lahko olajšale pripravo zmagovalnega izdelka, ampak bodo ponudile tudi svež pogled na kreativnost. Delavnice bodo potekale na različne teme, vodili jih bodo strokovnjaki na svojih področij, njihov razpored pa si lahko ogledate na frišni spletni strani.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.