PRedigra: Prav(n)e meje oglaševanja

Se vam je kdaj ob kakšnem oglasu, s katerimi smo bombardirani z vseh strani, zazdelo, da je nepravičen, diskriminatoren, seksističen, ponižujoč do konkurence ali določene družbene skupine? Ste se ob pogledu nanj vprašali, ali nemara ne krši oglaševalskega kodeksa? Ste se morda ob delu tudi vi kdaj spraševali, kje je meja in do kam lahko greste? Na vsa vprašanja v povezavi s pravnimi omejitvami in etiko oglaševanja nam bo odgovoril dr. Peter Grilc, redni profesor in dekan Pravne fakultete v Ljubljani, ki se pri svojem delu ukvarja tudi s področjem etike in pravnimi omejitvami oglaševanja.

Se vidimo torej na ŠS PRSS-jevi PRedigri, ki bo potekala v ponedeljek, 24. 2. 2014, ob 17.30 v predavalnici 6 na Fakulteti za družbene vede.

Prijave zbiramo na mailu info@ssprss.si

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.