Prezentacija Uličnega Kraljedarja

Ob koncu leta so v informacijskem centru Moderne galerije prvič predstavili Ulični kraljedar.
Ulični kraljedar je izšel pod okriljem društva Kraljev ulice, kjer nastaja tudi prvi slovenski ulični časopis Kralji ulice. Gre za žepni koledar 2006, v katerem so zbrane misli brezdomcev ter njihove fotografije. Namen projekta Ulični kraljedar je vključitev brezdomcev v aktivno družbeno življenje. Brezdomci s kraljedarjem dobijo priložnost izraziti svoje misli, nazore o svetu in družbi. Poleg tega jim je omogočeno zaslužiti na drugačen način kot z beračenjem. Projekt med drugim odpira vprašanja, kot na primer na kakšen način brezdomci obstajajo za ostale ljudi in na kakšen način ostali ljudje za brezdomce. Prodaja kraljedarjev poteka, kakor poteka prodaja časopisa Kralji ulice. Brezdomci so Ulični kraljedar za 300 SIT prodajali od 21. decembra 2005. Del zaslužka ostane njim, del pa je namenjen tisku naslednje številke časopisa Kralji ulice. Projekt je delo etnologinj in kulturnih antropologinj Alenke Lamovšek in Lune Jurančič Šribar, ki sta med brezdomci opravljali terensko raziskavo in zapisovale misli, ki so sedaj zbrane v kraljedarju. Alenka je tudi avtorica fotografij z brezdomci.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.