Prižigajo se luči 4. Marketinškega semaforja

Zelena luč znanju – Študentska marketinška dirka osvaja Slovenijo.

Klub za Marketing EPF v sodelovanju s Katedro za marketing EPF 23. marca 2010 organizira Marketinški semafor, edini marketinški študentski dogodek na Štajerskem. Že četrto leto zapored bomo na strokovnem dogodku priča spoznavanju aktualne poslovne prakse z znanimi marketinškimi obrazi. Program bo še posebej zanimiv, saj bodo vse luči Marketinškega semaforja utripale v barvah inovativnosti na vseh področjih marketinga. Za najbolj zveste poslušalce bodo tudi tokrat za okroglo mizo slovenski marketinški strokovnjaki spregovorili o tem, kako inovativni smo Slovenci v marketingu. Letos je Marketinški semafor šel korak dlje, saj je s tekmovanjem v marketinških sposobnosti študentov razširil svoje oddajnike ter zasvetil nad vso Slovenijo.

Celotni splet predavanj bo v spremstvu marketinških strokovnjakov predstavljen v torek 23. marca 2010 s pričetkom ob 9.00 uri na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru.
»Pripravili smo program, ki ga odlikujeta pestrost področij marketinga in predvsem aktualnost slovenske poslovne prakse. Marketinški strokovnjaki bodo poslušalcem predstavili izzive, katerim so bili v preteklem letu izpostavljeni ter strategije s katerimi so uspešno pozicionirali svoje izdelke in storitve na trgu. Tako bomo lahko slišali, kako pomembno je sledenje trendom pri razvijanju novih izdelkov, kateri so mediji prihodnosti, kako komunicirati z mlajšimi ciljnimi skupinami, in še mnogo več. Pripravljamo tudi okroglo mizo, na kateri bodo marketinški menedžerji izmenjevali mnenja o tem, kako inovativna so slovenska podjetja pri pojavljanju na domačih in tujih trgih ter kako se to kaže v moči slovenskih blagovnih znamk«, je povedala predsednica programskega odbora doc. dr. Aleksandra Pisnik Korda.

»Že stalnica dogodka, Študentska Marketinška Dirka, je frekvence tekmovanja letos preklopila na nacionalno raven, saj je v znanju marketinga privabila kar 18 tekmovalnih skupin oziroma 62 študentov iz celotne Slovenije. Partnerja Študentske Marketinške Dirke sta Radio Center z najboljšim glasbenim miksom za vso Slovenijo in Društvo za marketing Slovenije« je dejal predsednik Kluba za marketing Gregor Muc.

Bogat program, prestižne nagrade za udeležence in brezplačen vstop za študente so dodaten razlog za vklop zelene luči 4. Marketinškega semaforja.

Več na: http://e-kzm.com/index.php?a=semafor

 PROGRAM 4. MARKETINŠKEGA SEMAFORJA – 23. marec 2010 najdete tukaj: Program!

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.