Zaključil se je 20. SOF

S podelitvijo nagrad najboljšim se je v Portorožu zaključil 20. Slovenski oglaševalski festival. Agencija leta je postala agencija Futura DDB, znamka leta pa znamka Orto.

V petek se je v Portorožu s slavnostno podelitvijo nagrad zaključil jubilejni 20. Slovenski oglaševalski festival, ki ga je v treh dneh obiskalo skoraj 900 udeležencev. Velike nagrade za najboljša dela v posamezni skupini so prejela naslednja dela: v skupini Film serija televizijskih spotov »Kuhinja« in »Trgovina« agencije Futura DDB (oglaševalec: Prva liga), v skupini Tiskani oglasi serija tiskanih oglasov »Nudl valar«, »Gviht« in »Padec« agencije Futura DDB (oglaševalec: Radenska), v skupini Plakati plakat »ORTO lepljiva umetnost« agencije Luna TBWA (oglaševalec: Simobil), v skupini Neposredno trženje embalaža »Embalaža in obešalnik« agencije Votan Leo Burnett (oglaševalec: Cultera), v skupini Korporativna oglasna sredstva celostna grafična podoba »Kratochwill« agencije Futura DDB (oglaševalec: Pivovarna Kratochwill), v skupini Internetno in mobilno oglaševanje »Dvoboj spolov« agencij Sonce.net in Formitas BBDO (oglaševalec: Citroën Slovenija), v skupini Radijski oglasi oglas »Temna stran sle« Zavoda Radia Študent (oglaševalec: Kampanja Evropske komisije HELP – Za življenje brez tobaka), v skupini Inovativne oblike komuniciranja »Sponzorska plata« Ljubljanskih mlekarn, v skupini Celostne oglaševalske akcije akcija »Ne verjemi!« agencije Luna TBWA (oglaševalec: Simobil) in v kategoriji Dogodki dogodek »Očistimo Slovenijo v enem dnevu« agencije Pristop (oglaševalec: Ekologi brez meja).

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu je bila prvič razglašena Znamka leta, ki je postala znamka Orto.

Priznanje Dobre vile, ki predstavlja priznanje žirije SOF za najbolj duhovit oglas, so prejele Ljubljanske mlekarne za projekt »Sponzorska plata«.

Naziv agencije leta je osvojila agencija Futura DDB. Agenciji Futura DDB in Publicis sta osvojili enako število točk, skladno z določilom Pravilnika ocenjevanja prijavljenih del pa se v primeru, ko dve agenciji zbereta enako število točk, za agencijo leta razglasi tista, ki ima več višjih nagrad.

Priznanje za najboljšo produkcijsko hišo filmskih oglasov je prejela hiša VPK, priznanje za najboljšo produkcijsko hišo radijskih oglasov pa Zavod Radio Študent.

Celoten seznam nagrajencev je dostopen na www.sof.si.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.