ZLATI BOBEN – AGENCIJA LETA NOVE EVROPE 2010 JE DDB&CO IZ TURČIJE

S sinočnjo podelitvijo nagrad se je zaključil 17. mednarodni oglaševalski festival in medijski miting Zlati boben. Več kot 1.000 udeležencev iz preko 35 držav je štiri dni uživalo v kakovostnem programu, pregovorni gostoljubnosti in sončnem vremenu. Na tekmovalnem delu se je pomerilo skoraj 2.000 del (1.964) iz 41 držav. Zlato vrtnico za agencijo leta je podelil predsednik Republike Slovenije, dr. Danilo Türk. Razveselili so se je v agenciji DDB&CO iz Turčije.

Najboljša agencijska mreža v Novi Evropi je postala DDB. Najboljša PR agencija je Turkcell Iletisima (Turčija), najboljša neodvisna agencija Nove Evrope je Change Integrated (Poljska), ki je tudi najboljša agencija v regiji Baltik. Najboljša agencija v regiji Adriatik je postala Leo Burnett Beograd (Srbija).

Slovenci so na nocojšnji podelitvi dobili Srebrni boben za televizijsko oglas za Prvo ligo (Futura DDB) in eno od sedmih nagrad naročnikov Best ACT Award za ptičjo krmilnico Pekarne Blatnik (sicer delo srbske agencije Leo Burnett). Na četrtkovi podelitvi nagrad Golden Drum Open (Zlati boben za ves svet) pa smo dobili še Srebrno nagrado v kategoriji oblikovanje in art direkcija (Pristop za Mobitel).

ŽIRIJA za FILM, TISK, MEDIJE NA PROSTEM in RADIO
Tony Granger, globalni kreativni direktor, Young & Rubicam – predsednik žirije
Eduard Böhler, kreativni direktor, Wien Nord, Avstrija
Rasto Michalik, partner in kreativni direktor, MUW Saatchi & Saatchi, Slovaška
Karpat Polat, predsednik, kreativni direktor, DDB&Co Istanbul, Turčija
Vasily Lebedev, kreativni direktor, Red Keds, Rusija
Mike Haas, medijski svetovalec, partner, The BCI Group GmbH & Co. KG, Nemčija
Eda Kauba, glavni kreativni direktor, Euro RSCG Praga, Republika Češka
Péter Tihanyi, kreativni direktor, oglaševalska agencija ACG, Madžarska
Carl Le Blond, glavni kreativni direktor, Ogilvy Group, Rusija

NAGRADE V KATEGORIJI A (film)
Žirija se je odločila, da bo GRAND PRIX v skupini TV dobil oglas “Škoda Superb” za naročnika Škoda Auto Poland, ki ga je naredila poljska agencija Change Integrated. Kreativna direktorja sta bila Jakub Korolczuk in Ryszard Sroka, tekstopisec Jan Majle, art direktor Andrzej Ratajczyk in vodja projekta Piotr Niemczyński.

Edini Zlati boben za TV je dobil oglas: “Drama Queen”, za CFPE/Shots, agencija TBWAPHS, Finska. Osem Srebrnih bobnov je bilo podeljenih agencijam: Voskhod (Rusija), Demner, Berlicek & Bergman (Avstrija), Saatchi & Saatchi (Romunija), Shalmor Avnon Amichay / Y&R Interactive (Izrael), Next Advertising (Romania), Leo Burnett Athens (Grčija), Oglivy (Rusija) in slovenskemu predstavniku: Futuri DDB.

TEMNO NIKE – je za največ točk v kategoriji A (film) prejela produkcijska poljska hiša FILM PRODUKCJA.

NAGRADE V KATEGORIJI B (tisk)
Glavno nagrado GRAND PRIX je v skupini B – TISKANI OGLASI dobila agencija DDB & CO za naročnika CNN. Oglas “Camerman” so naredili kreativni direktor Karpat Polat, tekstopisci Kerem Car, Gokhan Ozdemir, Orhan Gazi Kandemir in art direktor Koray Sahan.

Bili so podeljeni tudi trije Zlati bobni in sicer za dela: “Deer”, za Audi Turkey Dogu Otomotiv, agencija DDB&CO (Turčija); “Ticket – Hotwheels” za Mattel Toys Hungary, agencija Ogilvy Group (Madžarska) in “Battleship” za Google, agency Grey Istanbul (Turčija). Podeljenih je bilo 9 Srebrnih bobnov.

NAGRADE V KATEGORIJI C (zunanji mediji)
V skupini C – oglaševanje na zunanjih medijih se je žirija odločila podeliti GRAND PRIX seriji “Ahmedinejad&Putin, USD&Rayal, Oil&Weapon” za CNN, agencije DDB&CO (Turčija). Kreativni direktor je bil Karpat Polat, art direktorja Ali Bati in Guney Soykan, tekstopisec Gul Kanik.

Trije Zlati bobni so odšli oglasom “Toaster” za naročnika Polmedica, agencija McCann Erickson (Poljska); “Ticket – Hotwheels” za Mattel Toys Hungary, agencija Ogilvy Group (Madžarska) in “Crashed Cars Bottle” za Or Yarok / Nur Media, agencija Shalmor Avnon Amichay / Y&R Interactive (Izrael). Prav tako so podelili šest Srebrnih bobnov.

NAGRADE V KATEGORIJI D (radio)
Grand Prix je v skupini D – radijski oglasi odšel v roke kreativcem agencije Shalmor Avnon Amichay / Y&R Interactive (Izrael) za delo “SDIA Project”, za naročnika Aids Task Force. Kreativni direktor je bil Amit Gal, art direktorica Shirley Bahar in tekstopisec Geva Kochba.

Zlatih bobnov ni bilo, je pa žirija podelila štiri Srebrne bobne.

NAGRADE ZA NAJBOLJŠE AGENCIJE NOVE EVROPE
NAJBOLJŠA PR AGENCIJA: TURKCELL ILETISIM A.S., TURČIJA
NAJBOLJŠA NEODVISNA AGENCIJA: CHANGE INTEGRATED, POLJSKA
NAJBOLJŠA AGENCIJA V REGIJI ADRIATIK: LEO BURNETT DOO BEOGRAD, SRBIJA
NAJBOLJŠA AGENCIJA V REGIJI BALTIC: CHANGE INTEGRATED, POLSKA
ZLATA MREŽA/GOLDEN NET – nagrada za oglaševalsko mrežo/verigo v Novi Evropi, ki je zbrala največ točk v vseh kategorijah: DDB
ZLATA VRTNICA/THE GOLDEN ROSE – nagrada za najboljšo agencije Nove Evrope, ki je zbrala največ točk na Zlatem bobnu 2010: DDB&CO, TURČIJA

DODATNE NAGRADE
NAGRADA BEST ACT

Nagrado Best ACT podeljuje žirija iz oglaševalcev, naročnikov za ideje, ki spremenijo naš pogled na svet. Letos so jo sestavljali štirje znani upravljavci trženja in znamke v velikih mednarodnih podjetjih. Predizbor del, ki so jih ocenjevali, so naredile žirije v posameznih devetih kategorijah Zlatega bobna. Žirija za nagrado Best Act je iskala ideje, ki so tako močne, da lahko resnično ganejo in premaknejo ljudi, ki naredijo kakovostno razliko v življenju ljudi. Ne gre samo za inteligentno idejo, gre za navdihujočo. Gre za potezo znamke, ki se osredotoča na ljudi, idejo ali izkušnje, na dejanska dejanja, ki omogočijo ljudem, da se povežejo z znamko. Nagrada Best Act nagrajujejo moč kreativnosti v preoblikovanju človeškega obnašanja.

Žirija za BEST ACT AWARD (predstavniki naročnikov)
Paul Jackson, član upravnega odbora svetovnega združenja oglaševalcev – predsednik žirije
Philip Hans List, direktor trženja skupine Erste Group Bank AG, Avstrija
Andrew Hammett, menedžer področja za oglaševanje in razvoj CEEMEA, Procter & Gamble, Nemčija
Caroline Lilius, podpredsednica za trženje, Helsingin Sanomat, Finska

Nagrajenci so »Crashed Cars Bottle« za promocijo varnosti na cesti (naročnik je Or Yarok / Nur Star Media, Izrael), »SDIA Project« (Aids Task Force, Izrael), »BoostUp« (Ad Council), »Empty Tables« za dobrodelno organizacijo Latet (Izrael), »Gladovna stavka proti lakoti« za človekoljubno organizacijo “Hrana za vse” (B92), »iHobo« (Depaul UK), »Zebrafest« za varnost na cesti (Uprava 12. okrožja Budimpešte) in slovenski »ptičja krmilnica HappyPek« (Pekarna Blatnik).

BRAND GRAND PRIX
Že ustaljenim srebrnim, zlatim in velikim nagradam v 9 skupinah (film, tisk, zunanje oglaševanje, radio, oblikovanje in umetniško vodenje, interaktivno, mediji, PR in celostne akcije) in 61 kategorijah se je letos pridružilo še deset novih “Brand Grand Prix” nagrad v 10 produktnih in storitvenih kategorijah, ne glede na uporabo medija. Nagrade so dobila dela, ki jim bodo žirije v predhodnem ocenjevanju dodelile najvišje število točk.

Žirijo so sestavljali:
Tony Granger, globalni kreativni direktor, Young & Rubicam – predsednik žirije
Eliza Rogalski, direktorica, Tempo Advertising Group, Romunija
Bram de Rooij, kreativni direktor, Euro RSCG 4D Amsterdam, Nizozemska
Yonathan Dominitz, ustanovitelj, Mindscapes, Izrael
Bechara Mouzannar, regionalni izvršni kreativni direktor, Leo Burnett MENA

Kategorije in letošnje nagrade Brand Grand Prix Awards so:
• hrana in pijača (Euro RSCG New York za Dos Equis)
• osebna nega, zdravje, moda, kozmetika in luksuzne dobrine NI PODELJENA
• špor
t, zabava, rekreacija, prosti čas (Leo Burnett ZDA za EOS)
• avtomobili, ostala vozila in pripomočki(Leo Burnett ZDA za FIAT)
• potovanja, turizem in transport NI PODELJENA
• izdelki za dom in vzdrževanje, pohištvo in ostali pripomočki (Euro RSCG London za Dulux)
• komunikacije, publikacije in elektronski mediji (serija Ahmedinejad&Putin, USD&Rayal, Oil&Weapon” DDB&CO Turčija za CNN)
• prodaja NI PODELJENA
• podjetja in finance (Leo Burnett Italija za Conto Arancio)
• javne storitve in socialna angažiranost (Leo Burnett Beograd za B92).

TEKMOVANJA IZVEN BOBNA (OFF DRUM COMPETITION)
NAGRADA STUDIO DRUM

Posebna žirija, ki so jo sestavljali:
– Akira Kagami, izvršni svetovalec in globalni izvršni kreativni svetovalec, Dentsu, Japonska
– Jure Apih, predsednik Zlatega bobna
– Daniel Večera, direktor prodaje, Kodak Entertainement CZ SK FYRs
se je odločila, da je zmagovalec filmskega ex tempora Studio Drum Bernardin Milan Balog iz Slovaške za enominutni film na temo “Bridget Jones and Mark Darcy “.

KODAK
Nagrajenec Kodakovega izbora desetih obetajočih študentov filmske umetnosti je režiser in direktor fotografije Chris Moon iz šole National Film and Television School za film “The cloud chasers”.

INOVATIVNO TRŽENJE ZA ZELENI TURIZEM
Maja Orehek in Nataša Gočen, mag. Azra Škrgič, Mojca Stubelj Ars, Zarja Šinkovec, Nina Kolar, Mirjana Ivanuša in Urška Majdič so pripravili najboljše rešitve inovativnega trženja za zeleni turizem za naročnike/izzivalce Kompas Novo mesto, Vivo Catering, Bohinj Park EKO Hotel, Adriatic2Alps.com, Thermana Laško, Humanitas in Postojnska jama. Večina zmagovalcev natečaja je študentov in diplomantov Turistice, ki zagotavlja usmerjenost slovenskega turizma k zelenemu razvoju.

NAJBOLJŠI PLAKAT PIRAN PORTOROZ
Zmagovalca razpisa za najboljši plakat Piran Porotorož, ki je letos potekal na temo Genius Loci / Duh kraja sta Dima Tsapko in Slovenec Anže Jereb iz ukrajinske agencije Kaffeine Communications, Kiev za serijo plakatov Boben, Galeb in Violina. Drugi je Romun Erik Erdokozi za plakat “Port of Spirits” in tretji Bolgar Miroslav Karemov za delo “Our Genius Loci”.

Avtorja najboljšega plakata po mnenju žirije sta od Občine Piran prejela 5.000 EUR, od Zlatega bobna dve plačani kotizaciji na naslednji festival in od Turistične zveze Piran Portorož prenočišče za dve osebi za štiri noči. Avtorja drugo- in tretje-uvrščenega plakata sta prejela od Zlatega bobna dve plačani kotizaciji na naslednji festival in od Turistične zveze Piran Portorož prenočišče za dve osebi za štiri noči.
ŠTUDENTSKA NAGRADA REVIJE ARCHIVE
Študentska nagrada revije Archive že od leta 2004 zagotavlja študentom oglaševanja in komunikacij platformo za njihovo delo. Revijo Archive vsaka dva mesece prebere 152.000 kreativcev iz 35 držav. Nagrado izbere žirija ob pomoči glasovanja posameznikov. Letos gre v roke tekstopiscu Oddbjornu Stensrudu in art direktorju Samuelu Huberju za tiskan oglas za nože Wüsthof.

Še več na: www.goldendrum.com

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.