Page 54 of 118
Zgodovina (pedagoški) (dvopredmetni)
O študijskem programu Izmed razpisanih dvopredmetnih študijskih programov 2. stopnje UP FHŠ kandidat poleg zgodovine izbere poljubni študijski program, s katerim skupaj tvorita celoto. Struktura dvopredmetnega študija je enakovredno sestavljena iz vsebin in kompetenc dveh izbranih disciplin oziroma strokovnih področij. Magistrski dvopredmetni pedagoški študij zgodovine je študij, ki izobražuje učitelje zgodovine in druge predmetne vezave, […]
20. januarja, 2021
Socialna pedagogika
O študijskem programu Temeljni cilji programa so: usposobiti kvalitetnega strokovnjaka na področju socialne pedagogike, torej na področju dela s skupinami, posamezniki in družbo, ki bo udejanil načela vzgojnega in socialnega ter ostalih oblik socialno-pedagoškega dela z različnimi ciljnimi skupinami, da se magister profesor socialne pedagogike usposobi v vzgojnem in svetovalnem delu, penologiji in socialnem managementu, […]
Slovenistika (pedagoški) (enopredmetni)
O študijskem programu Magistrski pedagoški študijski program slovenistike izhaja iz potreb po teoretičnem poznavanju ter potreb po aplikaciji jezikoslovnih in literarnih znanj s področja preteklega in sodobnega razvoja ter stanja slovenskega jezika, jezikoslovnih teorij 20. stoletja in soočanja slovenskega jezika s slovanskimi, romanskimi in germanskimi jezikovnimi pojavi, razvoja slovenske in tudi svetovne književnosti od začetkov […]
Razredni pouk
O študijskem programu Tekom študija diplomanti pridobijo sposobnost kreirati prilagoditve in pomoč, ki jo potrebujejo otroci s posebnimi potrebami v procesu vzgoje in izobraževanja, zavedanje pomena raziskovanja kot orodja za profesionalni razvoj pedagoškega delavca in inoviranje prakse, kompetence samostojnega raziskovalnega dela, sposobnost sintetične predstavitve raziskovalnih problemov, sposobnost smiselnega in učinkovitega oblikovanja ustrezne priprave na izbrano […]
Izobraževanje odraslih in razvoj kariere
O študijskem programu S študijskim programom se usposobijo strokovnjaki za izvajanje različnih vlog na področju izobraževanja odraslih in kariere, in sicer: strategi razvoja izobraževanja odraslih in kariere, vodje izobraževalne enote v organizaciji, projektni managerji za izobraževanje odraslih in kariere, načrtovalci, organizator in evalvatrji vzgojno-izobraževalnega procesa izobraževanja odraslih, animatorji, svetovalci in mentorji za izobraževanje odraslih in […]
Italijanistika (pedagoški) (enopredmetni)
O študijskem programu Temeljni cilj študijskega programa je usposobiti diplomante nepedagoškega študijskega programa 1. stopnje Italijanistika ali sorodnih študijskih programov za samostojno opravljanje strokovnega dela v vzgoji in izobraževanju. Študijski program ponuja študentom poglabljanje znanj in sposobnosti na področju poučevanja jezika na vseh stopnjah poučevanja in učenja. Program vključuje individualno raziskovalno delo podiplomskih študentov, usmerjeno […]
Inkluzivna pedagogika (Ptuj)
O študijskem programu Cilji programa so: izobraziti široko usposobljenega strokovnjaka, ki bo znal prepoznati posameznike s posebnostmi v razvoju in pri učenju in bo obvladal različne pristope, metode, tehnike in strategije za neposredno delo in za aktivno vključevanje posameznika v družbeno okolje; ozavestiti študente o kompleksnosti pojava inkluzije in o potrebi po integraciji različnih znanj […]
Inkluzivna pedagogika
O študijskem programu Cilji programa so: izobraziti široko usposobljenega strokovnjaka, ki bo znal prepoznati posameznike s posebnostmi v razvoju in pri učenju in bo obvladal različne pristope, metode, tehnike in strategije za neposredno delo in za aktivno vključevanje posameznika v družbeno okolje; ozavestiti študente o kompleksnosti pojava inkluzije in o potrebi po integraciji različnih znanj […]
Geografija (pedagoški) (dvopredmetno)
O študijskem programu Izmed razpisanih dvopredmetnih študijskih programov 2. stopnje UP FHŠ kandidat poleg geografije izbere poljubni študijski program, s katerim skupaj tvorita celoto. Struktura dvopredmetnega študija je enakovredno sestavljena iz vsebin in kompetenc dveh izbranih disciplin oziroma strokovnih področij. Splošne pedagoške vsebine programa se izvajajo v okviru UP Pedagoške fakultete. Magistrski dvopredmetni pedagoški študij […]
Socialna pedagogika
O študijskem programu Temeljni cilji programa so usposobiti študente in študentke za kakovostno preventivno, razvojno, kompenzatorno, vzgojno ter socialno vključujoče socialno pedagoško delo s posamezniki, skupinami in skupnostmi na področju podpore in pomoči ljudem v različnih življenjskih obdobjih in položajih pri obvladovanju življenja. Študijski cilji obsegajo doseganje usposobljenosti za delovanje v različnih institucionalnih ali neformalnih […]
Page 54 of 118