Nostalgične igre, ki se jih je vredno spomniti (3.del)

1. Half life 2 (+Episode 1 in 2)

O Half life smo že govorili. Vsem je znano, kako pomembna in revolucionarna je bila ta igra. Kako je Valve zadovoljil oboževalce, ki so si želeli še več peštanja s pajserjem? S Half life 2, igro, ki je Half life franšizo povzdignila v večno legendo gaming scene.

Zgodba se odvija kar nekaj let po koncu prve igre. Po tem, ko je našega nasilnega fizika G-man dal v stanje časovne zamrznitve, so Zemljo napadli vesoljci, ki so izkoristili portale, ki so se odprli nad Black Mesa laboratoriji. Zemlja je, patetično, izgubila vojno z vesoljci v osmih urah.

dekadentno mesto

Sedaj ima Zemlja nove gospodarje, the Combine, unijo galaktičnih civilizaciji, ki neusmiljeno podrejajo svetove ter ropajo njihova naravna bogastva. Človeštvo živi v razpadajočih mestih, pod jarmom Civilne zaščite (Civil protection), policijo ljudi, ki delajo za Combine. Sicer obstaja odporniška skupina, ki pa se skriva v nevarnih predelih sveta, v katerih živijo necivilizirani vesoljci. Človeštvo potrebuje junaka, ki ga bo rešil. In tako dobijo mutca v oranžnem oklepu in seksi očalih. Vrne se Gordon Freeman.

Gordon Freeman si natakne očala

Igra je bila neverjetno napredna, saj je bila ena redkih iger tistega časa, ki je dovoljevala interakcijo s svetom. Tako si lahko pobiral skorajda vse predmete, jih odmikal in metal naokoli. Proti začetku igre pa igralec dobi zabavno igračko. Gravitacijsko puško (gravity gun), s katero lahko premikaš in izstreliš tudi težje predmete. Svet je bil bogat, zanimiv in raznolik. Tako si, kot Gordon, obiskal dekadentno mesto, kanalizacijo, zapuščeno obalo, zapuščeno mesto, ki je bilo tarča biološkega vojskovanja, rudnike, avtoceste, zapore in različne laboratorije.

Bart SImpson: O wow, pajser !

Zgodba se je nadaljevala v dodatkih Half life 2: Episode 1 in Half life 2: Episode 2. Ta dodatka sta zaključila (do neke mere) zgodbo Half life 2. Način igre je dokaj podoben, zgodba pa se odvija v porušenem mestu (Episode 1) in v gozdovih okoli mesta 17 (Episode 2). Episode 2 se konča s cliffhangerjem in tako še danes vsi veselo čakamo Half life 3.

2. Warcraft 2 : Tides of darkness

Preden je Warcraft franšiza dobila sloves MMORPGja in s tem nerd konotacijo, je bila znana po fantazijskih strateških igrah. Bitka med ljudmi in orki za prevlado je bila sila preprosta, zanimiva ter zabavna igra.

V prvem delu (Prvi vojni) so bili zmagovalci orki. Ljudje so zbežali v človeško kraljestvo Lordeaon. Orki jim sledijo in tako se začne Druga vojna. Obe strani pridobita nova orožja in zaveznike.

Orki jurišajo

Igranje je sila preprosto, klasična strateška motorika igranja. Klikanje z miško ustvari prijeten ambient medtem ko igraš. Bojevanje na kopnem in (na novo) na morju se med sabo lepo usklajujeta in ti dajeta več možnosti, kako boš uničil nasprotnika. Poleg tega so ti na voljo tudi različne enote z raznolikimi sposobnostmi.

Illian Stormrage

3. Medal of Honor: Allied Assult

Ena izmed prvih iger, ki je komercialno in uspešno prikazala bojišča druge svetovne vojne v FPS žanru. Tako nas igra ponese v vojaški škornjih poročnika Mikea Powella ameriških rangerjev skozi napade na nemške obrambne položaje na afriški obali, infiltracijo v nemško pristanišče podmornic ob zmrznjeni obali Norveške pa preko zlajnanega (takrat sicer še ne) Dan D in invazije Normandije ter tihotapenje za sovražne linije v nemških gozdovih.

Allied Assult se je v duhu časa fokusiral bolj na špijonsko in komandovsko vojskovanje, saj je bilo lažje izvedljivo kot programiranje ogromnih bitk z nešteto soborci in sovražniki. Ta vzorec so v dodatkih za igro prekinili.

Multiplayer je tudi (za današnje standarde) preprost a presenetljivo igriv. Sam lahko izbereš, kako bo tvoj model izgledal, vsaka stran ima spoštljivo količino opcij pihalic, s katerimi boš tekal po mapah, načini multiplayerja pa so klasični: deathmatch, team deathmatch, round base in objective.

Grafika je sicer za modernega gamerja težko prebavljiva, a če znaš to spregledati, te čaka nekaj ur starodavne motorike, zabavno nerodno odvijanje dogodkov in ekstremno nerealistično streljanje, ki te ponese nazaj v čas, ko si v FPSjih eksperimentiral, s koliko streli iz pištole v nogo umre NPC in iz kakšne višine lahko v igri padeš in še vedno preživiš.

Urban Husu

Novinar

Prejšnji članekPozor, policija! Koliko ti kaže števec v avtu?
Naslednji članekArktika: Požari, vročina, cikloni, rekordno topljenje ledu

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.