EU kampanja je predstavila potrošniške pravice na zabaven način

V Galeriji Equrna, v centru Ljubljane, se je minulo nedeljo odvijala soba pobega (Escape room), katere cilj je bil osveščati državljane o potrošniških pravicah in njihovem uveljavljanju. Tema sobe pobega so bile potrošniške pravice, igralci pa so imeli možnost izbire med štirimi različnimi scenariji, skozi katere so spoznali štiri različne potrošniške pravice. Zanimiva vsebina, atraktiven dizajn in moderna zasnova so k sodelovanju pritegnili več kot 100 udeležencev, obisk pa je bil za vse udeležence brezplačen. V okviru kampanje Imaš Prav želi Evropska komisija vključiti in informirati mlade potrošnike o njihovih pravicah v EU.

Revija Študent na kampanji "Imaš prav"
Na dogodku je bila prisotna tudi revija Študent

Tako so v nedeljo obiskovalci poskušali rešiti zabavne igre, povezane z vprašanji potrošnikov in njihovih pravic ter »odkleniti pravice«, s katerimi so se odprla vrata sobe za pobeg, za katerega so imeli na voljo točno 10 minut časa.

Pred prihajajočimi prazniki in pred kratkimi počitnicami so bili številni udeleženci veseli informacij o pravicah, ki jih uživajo kot potrošniki pri nakupu turističnih paketov, mladi pa so se še posebej razveselili informacij o pravicah, ki jih imajo pri nakupih preko spleta ter možnostih menjave banke.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.