Intervju z direktorjem podjetja ProSIGMA: “Uspeh je rezultat uspešnega dela in dobrih referenc”

ProSIGMA obeležuje 25. obletnico svojega obstoja
ProSIGMA obeležuje 25. obletnico svojega obstoja

Bojan Lakič je direktor podjetja ProSIGMA, ki je na slovenskih tleh prisotno že 25 let. Ob obletnici četrt stoletja obstoja se je z nami pogovarjal o slovenski zgodbi o uspehu, potrošniški izkušnji in prihodnosti podjetja in kupcev. Kako je iz garažnega podjetja nastalo podjetje, ki se je razširilo v več držav, v svoji ponudbi pa drži več kot 15 tisoč izdelkov?

Najprej iskrene čestitke za 25. obletnico. Kakšni so občutki po četrt stoletja trajajoči zgodbi, v kateri je podjetje raslo in se širilo?

Občutki so izjemni, v teh letih smo iz garažnega podjetja uspeli narediti podjetje, ki smo ga že pred 20 leti razširili na področje Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine ter Črne Gore. Lahko rečemo, da nam je s skupnimi močmi vseh zaposlenih in z zaupanjem naših poslovnih partnerjev uspelo ustvariti zgodbo o uspehu, ki temelji na evropsko priznani blagovni znamki AJ, ki se odlikuje z vrhunsko kvaliteto in je plod 48 let razvoja in rasti švedskega proizvajalca AJ Produkter. Verjetno vsem znano ime iz reklamnih plakatov na hokejskih, košarkaških, atletskih in drugih športnih prireditvah.

Kako bi podjetje ProSIGMA opisali nekomu, ki ni seznanjen z vašim delom? 

V podjetju ProSIGMA smo strokovnjaki za opremo pisarn, delavnic, skladišč in industrije. Z več kot 15.000 proizvodi oskrbujemo podjetja, industrijo, objekte javne uprave (šole, vrtce, bolnice, ministrstva), športne in druge objekte ter domove.

Bojan Lakič je direktor in ustanovitelj podjetja ProSIGMA, ki že 25 let opremlja prostore več kot 100 tisočim naročnikom v Sloveniji in v državah bivše Jugoslavije
Bojan Lakič je direktor in ustanovitelj podjetja ProSIGMA, ki že 25 let opremlja prostore več kot 100 tisočim naročnikom v Sloveniji in v državah bivše Jugoslavije

Kakšne spremembe ste opazili v zadnjih nekaj letih, ko govorimo o potrošnji, prevozih, prodaji in podobnem na relaciji kupec-vi?

Večjih sprememb, razen nenehno se spreminjajočih se cen surovin na trgu in s tem nabavnih cen proizvodov v zadnjih letih nismo opazili. Lahko rečemo, da smo kljub velikim nihanjem cen surovin v svetovnem merilu, uspeli obdržati svojo konkurenčno prednost na tržišču.

Največje prednosti vašega podjetja, načina dela in izdelkov, ki bi jih lahko našteli? 

Prednost našega podjetja je, da je zaradi svoje dolgo zgodovine in uspešnega poslovanja izredno stabilno in zaupanja vredno, kar vedno znova dokazujejo rezultati poslovanja in po vseh teh 25 let še vedno vsako leto pridobivamo nove poslovne partnerje, kar je rezultat uspešnega dela in dobrih referenc vseh kupcev in uporabnikov naših proizvodov.

Izdelki obsegajo vse od pisarniških pripomočkov do industrijskih izdelkov. Kako je prišlo do take raznolikosti in ali je v tem jasno določena prednost pred podjetji, ki so usmerjena zgolj v eno vejo? 

Prvi razvoj blagovne znamke AJ se je začel na Švedskem pred 48 leti. To so bili proizvodi za notranjo opremo skladišč (predvsem kontejnerji za manipulacijo blaga). Leta 1880 je bil izdan prvi katalog AJ, leta 1882 pa je AJ bil prisoten že na Norveškem. Od takrat se je družinsko podjetje nenehno širilo in ukvarjalo z razvojem in s hitro rastjo so uspeli širiti svoj program skladno z vedno večjim povpraševanjem na trgu. Tako je blagovna znamka danes prisotna že v 21 državah v Evropi, v nekaterih od teh ima tudi svoje lastne tovarne in vsako leto se skupina članic AJ še dodatno poveča in obogati vsaj še za eno državo.

Več kot 15 tisoč izdelkov, imate zapisano na vaši spletni strani. 

Ja sedaj se lahko pohvalimo že z več kot 15.000 artikli lastne blagovne znamke. Zadnja leta je razvoj proizvodov usmerjen predvsem v ergonomijo, moderen dizajn in trajnostni razvoj izdelave izredno trpežnih proizvodov AJ, ki zajema vse od opreme za pisarne, skladišč, delavnic, jedilnic, garderob, vhodov in recepcij, zunanje opreme, itd…

Razstavni salon podjetja ProSIGMA v Limbušu
Razstavni salon podjetja ProSIGMA v Limbušu

Katere izdelke bi izpostavili za mlajše, recimo kar študente?

Najbolj jih zanima program za študijske pisarne od dvižnih miz, do ergonomskih stolov, držal za računalnike, pregradnih sten, …

Na kaj naj mladi pazijo pri nakupih takih izdelkov?

Pomembno je, da v prvi vrsti izberejo ustrezen proizvod za sebe in da imajo namen dolgoletne uporabe takega proizvoda.

Podjetja se ocenjuje tudi po njihovi vlogi v družbi. Kako se vi kot podjetje razvijate, skrbite za svojo prihodnost in prihodnost kupcev?

Kot podjetje se razvijamo tako, da se nenehno trudimo zadovoljiti vsem potrebam in povpraševanjem naših kupcev ter da so naše dobave izvršene zelo hitro in natančno. Za prihodnost naših kupcev skrbimo z nenehnim vlaganjem v razvoj naših proizvodov, osveščanjem glede uporabe, funkcionalnosti in zakonodajnih zahtev, ki se kdaj nanašajo tudi na področje določena segmenta opreme, ki jo ponujamo. Drugače pa se trudimo, da smo ažurni, tako z nasveti, kot v procesu od nabave do dostave kupcem in predvsem nam je pomembno to, da so naši uporabniki s proizvodi AJ nadvse zadovoljni.

Trdno stojimo za vrhunsko kakovostjo proizvodov in storitev dostave in montaže kupcem in zelo smo ponosni, da lahko prav na vse naše proizvode dajemo min. 7 letno garancijo, ki govori o najvišji vrhunski kvaliteti. V kolikor še ne uporabljate AJ opreme, vas vabimo, da si naredite svoj izbor in se sami prepričate o vseh naših trditvah.

Blagovna znamka je danes prisotna že v 21 državah v Evropi, v nekaterih od teh ima tudi svoje lastne tovarne in vsako leto se skupina članic AJ še dodatno poveča in obogati vsaj še za eno državo
Blagovna znamka je danes prisotna že v 21 državah v Evropi, v nekaterih od teh ima tudi svoje lastne tovarne in vsako leto se skupina članic AJ še dodatno poveča in obogati vsaj še za eno državo

Kako sami vidite razvoj potrošniškega trga v vašem segmentu v naslednjih letih – na kaj bodo pozorni ponudniki in na kaj kupci ter kaj bo pomembno pri odločanju za nakup v naslednjih letih?

V industriji proizvodnje in prodaje proizvodov za opremo podjetij, skladišč, delavnic in industrije se, kot v vsaki drugi industriji postavlja v ospredje nenehen razvoj v inovacije in izboljšave ter nove moderne in prilagodljive ter ekonomsko varčne rešitve, ki slonijo predvsem na zagotavljanju boljšega počutja uporabnikov in večji produktivnosti ob uporabi manjših naporov. Prav tako vzporedno z vrhunsko kvaliteto in inovacijami poteka tudi trajnostni razvoj, ki vpliva na vse procese od nabave surovin, proizvodnje in prodaje. Skupina AJ se nenehno zavzema za zmanjševanje ogljikovega odtisa in pri tem smo zelo uspešni.

Več o tem si lahko preberete na naši strani, vabimo pa vas tudi, da se nam pridružite na socialnih omrežjih, kjer izpostavljamo veliko novosti in razkrivamo procese našega dela. V naslednji letih predvidevamo, da bo za kupce še bolj pomembno prav slednje; povečala se bo potrošnja proizvodov, ki so narejeni po smernicah ekološkega razvoja in s tem ne vplivajo na onesnaževanje okolja, so zaupanja vredni, kar pri AJ proizvodih podpira tudi 7 letna garancija, so še bolj funkcionalno varčni in podpirajo ergonomijo ter uspešnost pri delu.

Kje vas lahko kupci najdejo in povprašajo za nasvet? 

Kupci nas lahko najdejo na dveh lokacijah, na sedežu podjetja v Ljutomeru (Prešernova ul. 7, 9240 Ljutomer) in poslovni enoti v Limbušu (Limbuška c. 2, 2341 Limbuš), drugače pa preko telefona 02 5858480 ali e-maila info@prosigma.si

Naša kompletna ponudba je na voljo 24 h/dan na kataloska-prodaja.si, za brezplačno strokovno svetovanje in pomoč pri izbiri pa smo dosegljivi vsak dan od pon. do pet. od 07 30 h do 15 30 h.

info@prosigma.si | 02 5858 480 | Spletna stran

ProSigma, d. o. o. je generalni zastopnik AJ Office & Industry supplies AB. V okviru blagovne znamke AJ kataloska-prodaja.si nudi opremo za pisarne, skladišča in industrijo.

Urednik portala Student.si

Prejšnji članekSlovenija bo dobila novo pohodniško razgledno ploščad
Naslednji članek5 prednosti in slabosti e-bralnikov, ki jih mora poznati vsak
info@prosigma.si | 02 5858 480 | Spletna stran

ProSigma, d. o. o. je generalni zastopnik AJ Office & Industry supplies AB. V okviru blagovne znamke AJ kataloska-prodaja.si nudi opremo za pisarne, skladišča in industrijo.

Urednik portala Student.si

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.