Nedvomno nepozabna in edinstvena Škisova

Obarvana rumeno, prepletena z nekoliko dežja, blatna, a nedvomno edinstvena Škisova tržnica 2019 je včeraj skozi dan privabila več kot 20.000 mladih. Tudi vreme ni ustavilo mladih in edinstvenega občutka Škisove tržnice.

Škisova tržnica, ki je med študenti pridobila že prav posebno mesto, je preprasla v nekaj več kot samo prireditev, postala je izkušnja, ki jo more doživeti prav vsak študent. »Pogled na mimohod iz odra in študentski klubi, ki so kljub dežju ponosno predstavljali svoj klub, ki so se trudili več tednov in pripravljli vsebine za Škisovo tržnico – to je tisti čar, za kar delamo, to je bistvo Zveze ŠKIS, povezovanje. Letošnja Škisova je bila za organizatorje prav posebna. Še posebej smo hvaležni vsem klubom in partnerjem, ki so verjeli v nas in nam zaupali, da izpeljemo še eno, tokrat res edinstveno Škisovo,« je povedala Nina Plank, predsednica Zveze študentskih klubov Slovenije.

Dokaz, da je Škisova zares edinstvena, je obisk več kot 20.000 ljudi, ki so kljub slabšim vremenskim razmeram podprli prireditev. Obiskovalci so lahko obiskali klube iz 6 različnih regijah, kateri so pripravili svoje lokalne kulinarične specialitete, atrakcije in predstavitve svojih klubov. Naziv »najboljša stojnica« je prejel Študentski klub Selške doline, regija, ki je imela najbolj čist otoček pa je postala primorska. V študentskih igrah je letos svoje konkurente prav tako premagala primorska regija. Za pester zaključek večera so na glavnem odru poskrbeli Siddharta, Jan Plestenjak, Vlado Kreslin, Pero Lovšin Pop Design in ostali. Na elektro odru pa so od 16. ure naprej obiskovalci lahko uživali v ritmih Claya Clemensa, Kosta Radmana, Dynora, Plastic Funka in drugih DJ-jev.

Zveza ŠKIS, glavni organizator Škisove tržnice, je v pripravo izvedbe prireditve vložila več kot 6 mesecev dela, za obiskovalce pripravila kar 14 ur pestrega dnevnega in večernega programa, v 9 urah pa se je na dveh glasbenih odrih zvrstilo več kot 17 izvajalcev. »Vsakdo med nami, ki je bil na svojem najljubšem koncertu, v super družbi pozna tisti občutek sreče. In to je tisto, kar iščemo pri vsakem obiskovalcu. Da si del zgodbe, ki je nekomu polepšala dan – mogoče samo z najljubšo pesmico, podarjeno hrano ali lepo besedo. Vsak med nami je edinstven in to je bistvo Škisove. Da je edinstvena,« je povedal Jernej Tomazin, vodja Škisove tržnice 2019.

EDINSTVENA. ŠKISOVA.

Matjaž Lesjak

Glavni urednik

Prejšnji članek1. študentski babiški kongres
Naslednji članekPredstavljamo doktorski študijski program arhitektura
Matjaž Lesjak

Glavni urednik

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.