Po rešitev perečih zdravstvenih izzivov med študente

Ljubljanski univerzitetni inkubator (LUI) je v sodelovanju z evropsko mrežo EIT Health med 22. in 23. oktobrom že tretje leto zapored organiziral hekaton Innovation Days. Dvodnevno tekmovanje ekip v iskanju rešitev za različne zdravstvene izzive je potekalo virtualno. Letošnja osrednja tema tekmovanja je bila ohranjanje ravnotežja med delom in zdravjem. Prvo mesto sta osvojila študenta z idejo novega zavarovalniškega produkta za mlade.

Do ideje v dveh dneh

Tekmovanje je potekalo med petkom, 22. oktobra in soboto, 23. oktobra, povsem virtualno, prek platforme Zoom. Osem ekip študentov različnih smeri in stopenj je iskalo nove zdravstvene inovacije na področju uravnoteženosti zdravja in dela. Znotraj tematike so se študentje odločili za enega izmed štirih odprtih izzivov, in sicer ‘zdravi in zadovoljni zaposleni’, ‘ergonomija pisarn’, ‘digitalno zdravje’ in dodaten izziv, ki so ga prispevali iz Merkur Zavarovalnica, kjer so iskali ‘nov produkt 21. stoletja za mlade’.

Udeležence sta v dveh dneh čakali dve podjetniški delavnici za lažje obvladovanje izzivov. Dr. Blaž Zupan, podjetnik in docent na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, je tekmovalcem predstavil koncepte oblikovanja ideje po metodi Design Thinking, Jakob Gajšek, direktor LUI-ja, pa je študentom predal znanje profesionalne predstavitve idej. Udeležencem so bili v času hekanja na voljo tudi izkušeni podjetniški mentorji, ki se s podjetniškimi izzivi vsakodnevno srečujejo: Jan Forsthuber iz startupa DeltaHub, Grega Nahtigal iz startupa DTs HUB, Klemen Rupnik iz startupa NYD in Rok Upelj iz podjetja MOVALYSE.

Zmaga za nov zdravstveni zavarovalniški produkt

V soboto zvečer so tekmovalci svoje ideje predstavili pred strokovno komisijo, ki so jo sestavljali Mojca Cvirn iz SRC Infonet, Jan Kralj iz Blup Blup, Klemen Starič iz Merkur Zavarovalnica in Milan Lazarević iz Tehnološkega Parka Ljubljana.

Največ točk komisije sta prejela študenta uprave in ekonomije, 21-letna Žiga Šarman in Dominik Gajšek. Z idejo novega zavarovalniškega produkta za mlade sta ustvarila zavarovanje proti dolgotrajnim stranskim učinkom, ki se nanaša na vse zdravstvene posege, cepljenja in zdravljenja.

»Na takšnem tekmovanju sva sodelovala prvič, prav posebej pa naju je pritegnil izziv zavarovalnice Merkur. Poznava se že več let, a se podobnih izzivov do sedaj še nisva lotevala. V izziv sva se podala z namenom pridobiti čim več znanja, seveda pa naju je zmaga navdušila. Najina ideja se je tekom hekatona nekoliko spreminjala, s pomočjo mentorjev in ekipe LUI pa sva prišla do zmagovalne kombinacije. Stranski učinki bodo vedno aktualni, zavarovanje pred njimi pa bi posameznikom olajšalo odločitev za zdravstveni poseg in jim nudilo podporo, ko bi jo najbolj potrebovali«, sta ob zmagi dodala mlada Celjana.

Drugo mesto je pripadlo ekipi mariborskih študentov medicine, ki so ustvarili ergonomski paket za vsa sedeča delovna mesta. Tretje mesto pa so osvojili študentje Fakultete za šport v Ljubljani, ki so svoja strokovna znanja zapakirali v storitve analize fizične pripravljenosti zaposlenih in priporočil za izboljšave. Obe ideji sta namenjeni spodbujanju aktivne skrbi delodajalcev za svoje zaposlene.

Slovenija ena izmed 20 evropskih tekmovalnih lokacij

Innovation Days so namenjeni spodbujanju zdravstvenih inovacij med mladimi. Tekmovanja potekajo po celi Evropi v sklopu EIT Health, največje mreže organizacij in inovacij na področju zdravja, podprte s strani Evropskega inštituta za inovacije in tehnologije (EIT) in Evropske Unije. Letos poleg Slovenije, kjer LUI kot slovensko središče za EIT Health predstavlja vstopno točko domačim zdravstvenim inovatorjem, tekmovanja potekajo še po 19 evropskih lokacijah.

Slovenska zmagovalca sta prejela denarno nagrado v višini 1500 evrov in uvrstitev v vseevropski finale Innovation Days, ki bo letos potekal virtualno. V družbi preostalih evropskih finalistov bosta s svojo idejo predstavljala Slovenijo in se potegovala za naziv evropskih zmagovalcev Innovation Days 2021.

marketing [afna] nevtron.eu

Marketing

Prejšnji članekVrhunska kamera za vsak žep v Huawei nova 9!
Naslednji članekMumije še starejše, kot smo mislili
marketing [afna] nevtron.eu

Marketing

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.