“Zima bo letos vaša prijateljica!” je prepričan Fjällräven

Predstavitev zgodovine inovacij Fjallraven

Fjällräven je predstavil kolekcijo, zaradi katere se boste spoprijateljili z zimo

Odkar je ustanovitelj znamke Fjällräven, Åke Nordin, leta 1960 ustvaril lažji, močnejši in uporabniku prijaznejši nahrbtnik Lätt, se švedska znamka za outdor osredotoča na to, kako ljudem omogočiti varno in udobno preživljanje časa v naravi z inovativnimi, funkcionalnimi, vzdržljivimi in brezčasnimi izdelki. Åke je imel rad zimo, vendar je sovražil, da ga zebe. Med hudo mrzlo zimsko odpravo na severu Švedske je imel izkušnjo, kjer je bil po noči v bivaku, izkopanem v snegu, popolnoma prezebel. Obljubil si je, da bo po koncu preizkušnje razvil jakno, v kateri ga nikoli več ne bo zeblo. Uresničitev te obljube je bila Expedition Down Jacket. Izdelana je bila iz dveh skupaj sešitih jopičev, kar je zmanjšalo izgubo toplote tudi v najhladnejših razmerah.

Fjällräven

Naj zima postane vaša prijateljica

V Narodni galeriji v Ljubljani je Fjällräven predstavil linijo outdor oblačil in dodatkov jesen-zima 2022, ki nas zgovorno nagovarja s sloganom: »Naj zima postane vaša prijateljica!«. Z mini razstavo smo se sprehodili skozi zgodovino inovacij, ki jih je Åke Nordin nenehno vpeljeval v izdelke, in ki se še danes niso zaključile. Matevž Kovač, vodja prodaje v Sloveniji pri podjetju Fenix Outdoor, je v kratki predstavitvi napovedal glavne junake letošnje kolekcije, ki obljubljajo, da bomo vzljubili zimo in nas med odkrivanjem narave ne bo niti malo zeblo.

V poplavi izdelkov, ki nas prepričujejo, da so najboljša izbira, Fjällräven ne igra le na moden izgled – prepriča s konkretnimi argumenti, kot so: odlično izolativno polnilo, brezčasen dizajn, trajnostni materiali, funkcionalne podrobnosti in vabi, da prav zaradi teh lastnosti naredimo preklop ter pričnemo na njihova oblačila gledati kot na nekaj, kar bomo z lahkoto in ljubeznijo tudi popravili ter nosili celo več desetletij.Fjällräven

50 let kasneje … Expedition Down Jacket ostaja zvezda!

Na predstavitvi kosov nove jesensko zimske kolekcije je prav gotovo blestela Expedition Down Jacket, ki po skoraj 50 letih ostaja ikonični izdelek za Fjällräven in prva izbira za pustolovce v hladnem vremenu po vsem svetu. Vsako sezono ga še malce izbojšajo, a model se bistveno ni spremenil. Seveda pa je nabor oblačil za hladne zimske razmere širši – priljubljeni Nuuk Parka in Singi Down Jacket sta zdaj posodobljeni s trajnostnimi materiali ter izboljšanim prileganjem in dodatnimi funkcijami. Pohodne pajkice Abisko Värm prinašajo novo dimenzijo udobja in funkcionalnosti, ki vas tudi v najhladnejših dneh ne bodo pustile na cedilu. Seveda pa v nobeni kolekciji ne gre spregledati vedno igrive družine Kånken, ki je bila posodobljena z dodatki, izdelanimi iz Tree-Kånken Pine Weave, najnovejše Fjällrävenove nefosilne tkanine.

Pod okriljem skupine Fenix Outdoor sta še kultna znamka gorilnikov Primus in pohodniška obutev Hanwag, ki sta bila prav tako predstavljena v sklopu dogodka v Narodni galeriji.

Vabljeni na polarno ekspedicijo

Prav poseben dogodek je odprava, Fjällräven Polar, o kateri je več povedala Sanela Krisat, vodja marketinga v skupini Fenix Outdoor. Fjällräven povabi 20 povsem običajnih ljudi, da prepotujejo 300 kilometrov skozi švedsko arktično divjino s pasjo vprego, ki se jo naučijo upravljati tik pred odhodom, ter na podrobno izobraževanje na prostem o tem, kako preživeti v arktičnem okolju. Vse to z namenom, da bi dokazali, da lahko s pravo opremo in pravim znanjem vsakdo uživa v naravi celo v arktičnih razmerah, ne glede na prejšnje izkušnje na prostem.Prava oblačila in oprema so ključnega pomena. Ravno oprema namreč zagotavlja, da uporabnikov nikoli več ne bo zeblo, kolekcija jesen-zima 2022 pa predstavlja široko ponudbo izdelkov, ki so rezultat Fjällrävenovega obsežnega znanja in izkušenj z zimskimi razmerami. Prijave na Polar se odprejo 24. oktobra!

Narava tudi pozimi vabi

Kot je Matevž Kovač poudaril ob zaključku: »Poslanstvo podjetja Fjällräven je navdušiti čimveč ljudi za aktivnosti v naravi. Fjällräven to počne z razvojem vzdržljive in funkcionalne opreme za uporabo na prostem, ki nikoli ne gre iz mode. Cilj blagovne znamke je ljudem olajšati uživanje v preživljanju časa v naravi. Več časa kot preživimo v naravi, bolj jo cenimo, ljubimo in spoštujemo.«

Oblačila Fjällräven najdete v trgovinah Iglu šport, Annapurna in Sport Vision.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.