Priljubljena podjetja, ki so že tretje leto zaporedoma največji onesnaževalci okolja

Logotipi znam Coca-Cola, Pepsi in Nestle

Coca-Cola, Pepsi in Nestle so ena izmed najbolj priljubljenih svetovno znanih blagovnih znamk in hkrati največji onesnaževalci okolja. V zadnjih treh letih niso naredili niti koraka naprej v boju proti onesnaževanju narave s plastičnimi odpadki.

Na prvem mestu je Coca-Cola

Glede na število odpadne embalaže je na prvem mestu ameriška blagovna znamka Coca-Cola. Najpogosteje zavržene so steklenice. V enainpetdesetih od petinpetdesetih držav, kjer je bila raziskava opravljena, je bilo najdenih 13800 plastičnih odpadkov. Največ odpadne plastike je bilo zavržene na plažah, v rekah in parkih.

Coca-Cola je bila na prvem mestu zaradi onesnaženja tudi lani, vendar je bilo najdenih veliko manj embalaže v manj državah (sedemintridesetih). Podjetje je že lani sporočilo, da se plastični embalaži ne bo odreklo, saj je ta pri kupcih zelo priljubljena.

Coca-Cola

Drugo mesto glede onesnaženosti zaseda Nestle, tretje Pepsi

V petinpetdesetih državah je bilo najdeno 8600 kosov plastike Nestleja in 5155 kosov plastike blagovne znamke Pepsi. Podjetji sta skupaj s Coca-Colo odgovorni za pol milijona ton onesnaženja s plastiko v šestih državah v razvoju.

Odpadki končajo v naravnem okolju

Po podatkih študije Proizvodnja, uporaba in usoda vseh kdaj izdelanih umetnih mas iz leta 2017, 90 % plastičnih odpadkov ni nikoli recikliranih, ampak so le ti na koncu sežgani in odvrženi v naravno okolje.

Poleg embalaže vodilnih podjetij, se med najbolj pogostimi odpadki vrečke za enkratno uporabo, embalaže za izdelke kot so kečap, kava ter šampon. V zadnjem letu je bilo zabeleženo povečano število cigaretnih ogorkov in plastičnih steklenic.

Počisti za seboj

+ objave

Novinar

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.