Neusmiljeni avstralski ubijalci po imenu Thor, Deadpool… In Stan Lee

Kaj pomisliš ob najbolj superjunaški živali na svetu?

Če ti je padla na pamet muha, tista zloglasna žuželka, ki je smeti, se razmnožuje v gnoju in prenaša bolezni po vsem svetu, razmišljaš enako kot avstralska biološka skupnost. Raziskovalci avstralske zvezne znanstvene agencije CSIRO so opisali pet doslej neznanih vrst »morilskih muh« in jih poimenovali po nekaterih ljubljenih Marvelovih superjunakih.

Resnično so te muhe videti osupljive, raziskovalci pa so jim želeli dati primerno osupljiva imena. Ena muha z rdečimi in črnimi oznakami na trebuhu je bila na primer poimenovana po Marvelovem Deadpoolu, katerega rdeče-črna maska ​​je videti skoraj enako kot srednji del muhe.

»Izbrali smo ime Humorolethalis sergius,« je v izjavi dejal entomolog CSIRO Bryan Lessard. »Prevede se kot smrtonosni humor in izhaja iz latinskih besed humorosus, kar pomeni mokro ali vlažno, lethalis pa pomeni mrtvo.«

Druge na novo opisane muhe vključujejo:

»muha Črna vdova«, Daptolestes feminategus, kar pomeni Ženska v usnju,

»Thorova muha«, Daptolestes bronteflavus, kar pomeni Blond grom,

»Lokijeva muha«, Daptolestes illusiolautus, kar pomeni Elegantna prevara

in »Stan Lee-jeva muha«, Daptolestes leei, katere črne oči in ščetinasta bela lička spominjajo na znanega ustvarjalca stripov.

Morilske muhe (družina Asilidae) so zloglasne agresivne žuželke, ki se prehranjujejo predvsem z drugimi insekti. Svoj plen pogosto čakajo v zasedi preden ga napadejo z nevrotoksično slino. Asilidae je raznolika družina z več kot 7000 člani – podobno kot v kinematografskem vesolju Marvel. Vse najnovejše člane družine lahko spoznaš v študiji ekipe CSIRO, ki je bila objavljena 20. julija v reviji Austral Entomology.

VIRLive Science