Nad odvečne kilograme s hrano?

Solata z dodatki.

Vsak bi rad izgubil tistih nekaj odvečnih kilogramov, ki so se nabirali čez leta, a nihče ne bi za to šel telovadit ali spremenil prehranjevalnih navad. A brez skrbi, zate imamo dobro novico. Si vedel, da lahko shujšaš s hrano?

Seveda s tem nimam v mislih pomfrija, burgergev in njokov, temveč določena živila, ki pospešujejo metabolizem in te nasitijo za ogromno časa.

Jajca

Jajca so najbolj vsestransko živilo in njihova cena je primerna za vsak žep (tudi študentski). Raziskave so pokazale, da so ljudje, ki so za zajtrk jedli jajca, izgubili več kilogramov kot tisti, ki so za zajtrk jedli kruh ali ga sploh niso jedli. To je zato, ker jajca vsebujejo veliko beljakovin, hkrati pa te nasitijo za dlje časa in tako čez dan poješ manj.

Tuna in losos

Tudi ribe so vir beljakovin, ki so nujno potrebne, če želiš shujšati. Losos morda ni najcenejše živilo, je pa zato toliko bolj poceni tuna, ki jo lahko dodaš v solato, kar tako pa lahko poješ tudi skušo iz konzerve.

Losos na deski s sparglji in dodatki.

Avokado

Avokado je, za razliko od ostalega sadja, namesto s sladkorjem nabit z zdravimi maščobami in zato je tako popularen med fitnes guruji. Ima pa tudi veliko vlaknin in vode ter je zelo primeren kot dodatek k solati.

Avokado in jajca ter paradižnik.

Polnozrnati izdelki

Vse, kar je narejeno iz polnozrnate moke, je bolj zdravo kot stvari iz bele moke, saj ima polnozrnata moka več vlaknin in nasploh več hranil. Polnozrnata živila so tudi kvinoja, divji riž in ovseni kosmiči.

Čili

Če si do sedaj nisi upal začiniti hrane, je skrajni čas, da posežeš po čiliju, saj naj bi zaviral apetit in celo kuril maščobo!

Čiliji

Grenivka

Nekaterim je grenivka zelo okusna, drugi jo sovražijo. Dejstvo pa je, da zavira apetit in s tem pospešuje kurjenje maščobe. Pazi le, da je ne ješ takoj po tem, ko si pojedel kakšno zdravilo, saj lahko zmanjša njegovo učinkovitost.

Chia semena

Chia semena so zelo popularna in ne brez razloga. Imajo visoko vsebnost vlaknin, kar pomeni, da imaš dlje časa občutek sitosti in boljšo presnovo.

Chia semena.
Chia semena lahko dodaš v jogurt ali iz njih narediš okusen chia puding.

Juha

Bučna juha.
Bučna juha je preprosta za pripravo in popoln jesenski obrok.

Ko greš naslednjič ven jest na bon, ne preskoči juhe. Juha ima veliko tekočine in je zelo nasitna, še posebej če jo ješ v kombinaciji z drugimi jedmi. Tako boš sit prej in dlje. A izogibaj se preveč kremastim juham, saj te navadno vsebujejo veliko smetane in mleka.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vpiši ime
Prosim vpiši svoj komentar

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.