Pazljivo pri čudežnih zdravilih, ki jih oglašuje internet

Okrogle tablete v plastičnem ovoju

Veš, da so v času pred internetom in tem »magičnim« spletnim svetom prodajali čudežna mila, ki naj bi pomagala izgubiti vsaj 40 % telesne maščobe? Na njih je bilo navedeno naključno moško ime, pred tem pa je bil postavljen naziv »dr«. Posledično so ljudje temu verjeli, saj zdravnik pa ja ve, kaj govori. Pravzaprav imenovan zdravnik sploh ni obstajal, vse je bila samo ukana, da se čim več izdelkov proda.

Težave s čudežnimi zdravili vse pogostejše

Dandanes je tovrstna težava še hujša, saj lahko veliko hitreje dostopamo do podobnih čudežnih zdravil. Tako Tržni inšpektorat Republike Slovenije opozarja, da se je oglaševanje čudežnih izdelkov, ki lahko magično pozdravijo različne bolezni povečalo. Tako kot včasih tudi tu nastopajo zdravniki, ki zdravila priporočajo, pravzaprav pa ti specialisti sploh ne obstajajo.

doctor, medical, medicine
Foto: DarkoStojanovic iz Pixabay

Kako ugotoviti pristnost zdravila?

Vendar kako vedeti, ali je izdelek pristen, ali ne? Ko se oglašujejo izdelki z zdravilnimi učinki, je podana pristojnost JAZMP – Javne agencije za zdravila in medicinske pripomočke. Ta ima na svoji spletni strani objavljen seznam izdelkov, ki niso registrirani kot zdravila in se njihov nakup odsvetuje.

Pozorni pa smo lahko tudi na spletne strani, kjer so izdelki oglaševani. Na primer, ali je mogoče najti podatke o podjetju in ali so objavljeni kontaktni podatki podjetja. Če je objavljen zgolj obrazec za sporočila, je to že sumljivo. Več informacij glede varnega nakupovanja preko spleta lahko dobiš na »Varni na internetu«.

computer, business, gdpr
Foto: TheDigitalArtist iz Pixabay
Prejšnji članekZelenje okoli igrišč ščiti otroke pred onesnaževanjem
Naslednji članekKako poslati zaupno sporočilo na Gmailu?

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.