Sponzorirano

Stres

Sponzorirano

Živimo v času, ko se nam nenehno nekam mudi, nimamo časa zase. Ko naše sposobnosti za obvladovanje okoliščin niso več kos obremenitvam, se razvije stres.

S stresom se vsi srečujemo vsak dan. Nekateri so mu podvrženi bolj, drugi manj, lahko se ga zavedamo ali ne, prisoten pa je povsod. Določena količina stresa je koristna in nas spodbuja k večji učinkovitosti, preveč stresa pa deluje prav nasprotno in ima negativne posledice. Stres komaj občutimo, kadar se nečemu lahko prilagodimo, kadar pa se ne moremo prilagoditi, takšen stres ne popusti, dokler nam ne uniči duševnega in telesnega zdravja.

 

Prvi znaki stresa

  • Tesnoba, nemir, napetost, zaskrbljenost
  • Potrtost, občutek nemoči in obupa, depresija
  • Razdražljivost, jeza, napadalnost in nepotrpežljivost
  • Nezadovoljstvo, pretirana občutljivost, pomanjkanje samospoštovanja in nezanimanje za okolje
  • Težave z zbranostjo, pozornostjo, neodločnost
  • Pozabljivost?
  • Občutek preobremenjenosti in utrujenosti
  • Občutek neučinkovitosti, neuspešnosti
  • Nespečnost, razbijanje srca, motnje prehranjevanja, splošna mišična napetost, glavobol

Premagaj stres

Prehrana, ki ne obremenjuje telesa in pokriva povečane potrebe po vitaminih (skupina a, c,e, b), mineralih (Fe, Ca, Se, predvsem Mg, Cu, Zn ) – zelenjava in sadje, žitarice. Pijte veliko vodeSprostitev: meditacija, joga, savna, masaže, kopeli.

Sprostitvene tehnike: avtogeni trening oz. avtogeno sproščanje, progresivna mišična relaksacija, vizualizacija, joga, meditacija, pilates.

Telesna vadba, glasba, ples.

Pozitivno razmišljanje: poskusite se osredotočiti na pozitivne stvari v življenju – poudarjajte pozitivno in čim manj časa razmišljajte negativno.

Samozavest: stojte za svojimi prepričanji. Naučite se reči NE, če česa ne obvladate oz. se nimate časa spoprijeti s tem.

Izogibajte se prevelikim količinam nikotina, alkohola in kofeina.

Privoščite si dovolj spanca.

Organiziranje svojega časa: naredite seznam nalog, ki jih morate opraviti, razvrstite jih po pomembnosti in naredite urnik, kdaj jih boste opravili.

Pogovor o težavah: zaupajte svoje težave prijateljem in s tem zmanjšajte svoje breme.

IN KLJUČNO: SMEJTE SE IN VESELITE SE ŽIVLJENJA!

Tina Pečan

Sponzorirano

NI KOMENTARJEV

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.

Exit mobile version