5 idej za zdrav in hiter zajtrk

Zajtrk na mizi

Dejstvo je, da za delovanje potrebujemo določena hranila. Dobimo jih s hrano in če želimo delovati že zjutraj, moramo posledično jesti zajtrk.

Če želiš začeti dan s hitrim, okusnim in zdravim obrokom, poskusi teh 5 idej za pet delovnih dni.

Ovseni kosmiči »čez noč«

Ovseni kosmiči sami morda niso najbolj okusni, zato pa potrebujejo le prave dodatke. Ta recept je primeren za dni, ko zjutraj nimaš veliko časa, saj te bo zajtrk že čakal v hladilniku, vzameš ga lahko tudi s seboj na pot.

Ovseni kosmiči z jagodami

Potrebuješ: ovseni kosmiči, mleko po izbiri (živalsko, rastlinsko), želeni dodatki (sadje, kakav, masla iz semen …)

Postopek: V posodici zmešaš pest ovsenih kosmičev, 2 – 3 dl mleka in dodatke. Čez noč se bodo kosmiči napili, zjutraj te bo čakal poln obrok.

Ideje za okuse: arašidovo maslo + kolobarčki banane, kakav + gozdni sadeži, kokosovo mleko + mango + kivi.

Zelenjavni sendvič

Tak sendvič vsebuje veliko makro hranil, ki nasitijo za dlje časa in omogočijo produktiven začetek dneva.

Zelenjavni sendvič na krožniku

Potrebuješ: žemljica (po želji, najbolj zdrava bo prava ajdova), humus ali tahini (najbolje pripraviti doma), zelenjava po izbiri (zelena solata, kumare, korenje, paradižnik, paprike, avokado …).

Postopek: Žemljico prerežeš in namažeš z namazom po okusu. Zelenjavo narežeš na kolobarčke oz. trakce in jo dodaš v sendvič.

Zdrave palačinke

Enostavna in hitra alternativa klasičnim palačinkam. Dobro nahranijo, a ne pustijo težkega občutka na želodcu.

Palačinke z malinami

Potrebuješ: banana, jajce, ovseni kosmiči (dobra pest).

Postopek: Vse tri sestavine zmiksaš v mikserju. Če mikserja nimaš, zmečkaš banano in jo dobro premešaš še z jajcem in kosmiči. Dobljeno zmes v manjših krogih spečeš v ponvi.

Dodatki: domača nesladkana marmelada, arašidovo maslo, pogreti gozdni sadeži, grški jogurt, semena, sadje.

Zeleno–morski toast

Ta toast te bo nahranil z različnimi makro hranili, pa še slasten je.

Avokado in losos na riževem vaflju

Potrebuješ: kruh po želji ali riževe vaflje, avokado ali zelena solata, dimljen losos ali tuna iz konzerve.

Postopek: Kruh popečeš v toasterju in medtem zmečkaš avokado. Na popečen kruh (ali vafelj) namažeš avokado (ali položiš list solate), na zeleni del pa položiš še ribo po izbiri.

Energijski smuti

Smuti je hiter zajtrk, primeren za na pot. Sestavin je neskončno, zato lahko recept vsak dan prilagodiš.

Smuti

Potrebuješ: banana, borovnice, špinača, chia semena, ovseni kosmiči, arašidovo maslo, mleko po izbiri (živalsko, rastlinsko) ali voda.

Postopek: Sestavine preprosto zmiksaš in zajtrk je narejen. Če je smuti bolj gost, ga lahko poješ na žlico kot jogurt z ekstra dodatki čez.

Spet se sonce svetlika skozi steklo slaščičarne, simfonija sambe simbolno slika solze sadja. Sreča. Svoboda.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vpiši ime
Prosim vpiši svoj komentar

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.