5 idej za zdrav in hiter zajtrk

breakfast table
Foto: juefraphoto iz iStock

Dejstvo je, da za delovanje potrebujemo določena hranila. Dobimo jih s hrano in če želimo delovati že zjutraj, moramo posledično jesti zajtrk.

Če želiš začeti dan s hitrim, okusnim in zdravim obrokom, poskusi teh 5 idej za pet delovnih dni.

5. Ovseni kosmiči »čez noč«

oatmeal porridge with ripe berries - blueberry, raspberry and blackberry for healthy breakfast. flat lay. top view
Foto: samael334 iz iStock

Ovseni kosmiči sami morda niso najbolj okusni, zato pa potrebujejo le prave dodatke. Ta recept je primeren za dni, ko zjutraj nimaš veliko časa, saj te bo zajtrk že čakal v hladilniku, vzameš ga lahko tudi s seboj na pot.

Potrebuješ: ovseni kosmiči, mleko po izbiri (živalsko, rastlinsko), želeni dodatki (sadje, kakav, masla iz semen …)

Postopek: V posodici zmešaš pest ovsenih kosmičev, 2 – 3 dl mleka in dodatke. Čez noč se bodo kosmiči napili, zjutraj te bo čakal poln obrok.

Ideje za okuse: arašidovo maslo + kolobarčki banane, kakav + gozdni sadeži, kokosovo mleko + mango + kivi.

4. Zelenjavni sendvič

gluten free vegan sandwiches with beet hummus, raw vegetables and sprouts. soft focus
Foto: Sarsmis iz iStock

Tak sendvič vsebuje veliko makro hranil, ki nasitijo za dlje časa in omogočijo produktiven začetek dneva.

Potrebuješ: žemljica (po želji, najbolj zdrava bo prava ajdova), humus ali tahini (najbolje pripraviti doma), zelenjava po izbiri (zelena solata, kumare, korenje, paradižnik, paprike, avokado …).

Postopek: Žemljico prerežeš in namažeš z namazom po okusu. Zelenjavo narežeš na kolobarčke oz. trakce in jo dodaš v sendvič.

3. Zdrave palačinke

A heap of healthy vegan gluten free whole grain pancakes made with buckwheat flour topped with raspberries and blueberries with icing sugar sprinkled on top

Enostavna in hitra alternativa klasičnim palačinkam. Dobro nahranijo, a ne pustijo težkega občutka na želodcu.

Potrebuješ: banana, jajce, ovseni kosmiči (dobra pest).

Postopek: Vse tri sestavine zmiksaš v mikserju. Če mikserja nimaš, zmečkaš banano in jo dobro premešaš še z jajcem in kosmiči. Dobljeno zmes v manjših krogih spečeš v ponvi.

Dodatki: domača nesladkana marmelada, arašidovo maslo, pogreti gozdni sadeži, grški jogurt, semena, sadje.

2. Zeleno–morski toast

Delicious avocado and smoked salmon toasts on a rustic wood table top.
Foto: Fudio iz iStock

Ta toast te bo nahranil z različnimi makro hranili, pa še slasten je.

Potrebuješ: kruh po želji ali riževe vaflje, avokado ali zelena solata, dimljen losos ali tuna iz konzerve.

Postopek: Kruh popečeš v toasterju in medtem zmečkaš avokado. Na popečen kruh (ali vafelj) namažeš avokado (ali položiš list solate), na zeleni del pa položiš še ribo po izbiri.

1. Energijski smuti

Glass of blueberry smoothie on wooden background from top view
Foto: baibaz iz iStock

Smuti je hiter zajtrk, primeren za na pot. Sestavin je neskončno, zato lahko recept vsak dan prilagodiš.

Potrebuješ: banana, borovnice, špinača, chia semena, ovseni kosmiči, arašidovo maslo, mleko po izbiri (živalsko, rastlinsko) ali voda.

Postopek: Sestavine preprosto zmiksaš in zajtrk je narejen. Če je smuti bolj gost, ga lahko poješ na žlico kot jogurt z ekstra dodatki čez.

Prejšnji članekDvajsetletni Sirijec umrl od podhladitve
Naslednji članekKalifornija 5. del: Zabaviščni parki

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.