Športna aktivnost za starejše – BABI telovadi

V preteklem študijskem letu smo uspešno uvedli športni program MAMI telovadi – vadbo za nosečnice in na poti najlepšega pričakovanja uspešno migali z mladimi mamicami.

Letos pa stopamo po poti medgeneracijske solidarnosti, zato smo s tem namenom pripravili športne urice za naše babice oz. starejšo populacijo, ki se zaveda pomena zdravega gibanja, druženja in zabave!

Obstaja fontana mladosti, skrivnost, ki nas popelje do dobrega počutja in dolgega življenja. GIBANJE. Naše telo nam samo sporoča, katera je tista športna aktivnost, ki mu najbolj odgovarja. Na urah vadbe BABI telovadi bomo izvajali tako dinamične kot statične vaje, s katerimi bomo poskrbeli, da bodo naše mišice močne in v dobro oporo pri pravilni pokončni drži. Z vajami bo naše telo bolj gibljivo in vzdržljivo pri vsakodnevnih naporih. Skozi uro bomo izvajali posebne vaje za krepitev mišic medeničnega dna in krepili srčno žilni sistem.

UČINKI VADBE:

  • izboljšanje telesne drže
  • izboljšanje prebave
  • regulacija krvnega pritiska
  • zmanjševanje nevarnosti kardiovaskularnih bolezni
  • povečanje mišične moči, gibljivosti, orientacije v prostoru
  • izboljšanje ravnotežja
  • izboljšanje delovanja srčno-žilnega sistema
  • nadzorovanje telesne teže
  • krepitev kosti in veznih tkiv
  • telo je po vadbi sproščeno

S športom se lahko začnemo ukvarjati kadar koli in starost ni prav nobena omejitev! Zakaj ne bi začeli danes? Vadbo bomo zapuščali z nasmeškom na obrazu in se kot majhni otroci veselili naslednje ure. Več informacij o vadbi na www.sousport.si.

Marija Jozak

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.