Pot iz Zdravstvene fakultete v marketing

Dve tabli, na katerih piše ONE WAY, vsaka obrnjena v drugo smer

V današnjem podcastu sva klepetali s Pio Prelec Poljanšek, asistentko v marketingu podjetja Nevtron & Company. Zaupala nam je svojo izkušnjo s študijem sanitarnega inženirstva na Zdravstveni fakulteti in to, kako jo je pot kasneje zapeljala v marketing.

Je bila odločitev enostavna?

Pia pravi, da jo je do študija sanitarnega inženirstva pripeljalo naključje, saj je bila to njena druga izbira. Vse moči je namreč usmerila v to, da le ne bi bila sprejeta na prvo mesto svoje takratne odločitve.

Čez leta je spoznala, kako zelo ji je ta študij pisan na kožo in kako zares blizu so ji tematike ekologije oziroma skrbi za okolje in ljudi.

Ker pa je življenje nepredvidljivo in polno novih izzivov, je tudi njo pot zapeljala drugam. Zaupala nam je, s čim se trenutno ukvarja. Z marketingom. Sama pravi, da jo fascinirajo človeški možgani in njihovo delovanje, zato ji je verjetno marketing tako zanimiv in tako blizu.

Poudarila je, kako zelo je pomembno, da ne dajemo v nič svojega odnosa do okolja in odnosa do ljudi.

🎧 Prijetno poslušanje in z besedo na dan v komentarjih! Tvoje mnenje, želje in ideje za bodoče avdio oddaje so zlata vredne! #gold #gold #gold #hvala

Ideje, predloge ali želje po sodelovanju v naših avdio oddajah lahko posreduješ tudi na: marketing@nevtron.eu.

LEAVE A REPLY

Please enter your name here
Please enter your comment!

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.