Marketing management

Način študija:
Izredni
Stopnja:
Magistrski
Univerza:
Samostojni visokošolski zavodi
Zavod:
B2 Visoka šola za poslovne vede, Ljubljana
Trajanje študija:
IZREDNI študij (2 leti)
ECTS kreditnih točk:
120 KT za celotni študij
Pridobljen naziv:
Magister poslovnih ved / Magistrica poslovnih ved
Kraj izvajanja:
Ljubljana

O študijskem programu

Magistrski študij Marketing management je namenjen usposabljanju za prihodnje poslovne izzive s kombinacijo znanj splošnega managementa in managementa trženja.

Struktura podiplomskega študijskega programa zagotavlja, da študentje pridobijo kompetence za napredna poslovna znanja (digitalno trženje, strateško upravljanje, upravljanje inovacij, strateško trženje, trženjska analitika itd.) za reševanje konkretnih problemov iz poslovne prakse (upravljanje blagovnih znamk, ustvarjanje vrednosti za vse deležnike, uporaba poslovne analitike pri odločanju itd.), prav tako pa tudi kompetence za znanstveno raziskovalno delo.

Vpisni pogoji

Na program Marketing management se lahko vpišejo vsi, ki so:

  • končali kateri koli študijski program prve stopnje.

Pogoje za vpis izpolnjujejo tudi vsi, ki so končali enakovredno izobraževanje v tujini.

Šolnina

Šolnina se izračuna individualno na podlagi manjkajočih obveznosti študenta, saj se priznajo predhodno pridobljena znanja v predhodnih formalnih in neformalnih izobraževanjih.

30,075OboževalciVšečkaj
3,625SledilciSledite
66SledilciSledite
292SledilciSledite
73NaročnikovNaročite se