17. SEMPL: Zbujen, zvedav, zmagovalen in zabaven

Regijska konferenca medijskih trendov SEMPL bo v svoji sedemnajsti izvedbi potekala 26. in 27. novembra 2015 v Portorožu. V središču pozornosti bodo trendi, ki vplivajo na sedanjost in krojijo prihodnost medijsko-komunikacijske panoge in vseh, ki delujejo v njej. Ključna izhodišča letošnje konference ponazarja tudi njen slogan »Zbujen. Zvedav. Zmagovalen. Zabaven.«

 

Konferenca medijskih trendov SEMPL je mednarodno priznan izobraževalni dogodek, namenjen predstavitvi aktualnih medijskih trendov v jadranski regiji in svetu ter analizi tuje in domače dobre prakse. Že od leta 1998 dalje nastaja pod okriljem in v organizaciji družbe Media Pool, enega največjih medijskih zakupnikov v Sloveniji. SEMPL iz leta v leto pritegne več udeležencev, tako iz Slovenije kot drugih držav regije, predvsem Hrvaške in Srbije. Lansko konferenco je obiskalo preko 900 udeležencev, ki so na kakršen koli način povezani z mediji – od tržnikov oglasnega prostora, medijskih načrtovalcev in strategov, snovalcev kreativnih in učinkovitih medijskih rešitev, vodij marketinga in tržnega komuniciranja ter številnih drugih, ki krojijo medijske trende in se po njih ravnajo.

Lanski SEMPL se je s sloganom »Prerojeni« (»Reborn«) posvetil ponovnemu rojstvu medijsko-komunikacijske panoge in vseh, ki delujejo v njej, letošnji pa stopa še korak dlje. V središče bo namreč v skladu z letošnjo rdečo nitjo »Zbujen. Zvedav. Zmagovalen. Zabaven.« (oziroma »Awake. Aware. Award. Awesome.« v angleščini, ki je uradni jezik SEMPL-a) postavil medijske trende, ki se niso le zbudili, temveč že zaživeli in zacveteli. Za celostno grafično podobo letošnje konference SEMPL so tako kot lani tudi tokrat poskrbeli v agenciji AV studio.

Kateri od »na klik dostopnih trendov« so vredni pozornosti?

Kot pravi Valerija Prevolšek, direktorica Media Poola in predsednica SEMPL-a, smo danes vsi vitki, prerojeni, tako ali drugače preobraženi in usmerjeni v prihodnost, a po njenem mnenju drugače niti ne gre. »Kaj potemtakem še vedno dela razlike med dobrimi in najboljšimi? Kaj je tisto, kar nam sploh še lahko ponudi SEMPL, ko pa je znanje dostopno na vsakem kliku?« se sprašuje Prevolškova in hkrati ponuja enostaven odgovor: »Tisto nekaj, čemur pravimo občutek, šesti čut. Tisto nekaj, kar začutimo, ko smo dobili pravo idejo ali pa ko se v nekem trenutku enostavno zavemo, da gledamo ‘naslednjo veliko stvar’.«

Po njenih besedah bodo udeleženci SEMPL-a začutili, kateri od na klik dostopnih trendov so tisti, ki se jih resnično izplača pričakati, zgrabiti, jim slediti. »Zbudili bomo 

 

vse tisto, kar že vemo in znamo ter pogledali na to z novih perspektiv. Prisluhnili bomo tistim, ki trende ne samo čutijo, ampak jih tudi živijo ter s semplerji okronali tiste, ki jih vsako leto postavljajo. Bodite zbujeni in zvedavi. Začutite trende in začutite letošnji SEMPL,« o rdeči niti letošnje konference pravi Prevolškova.

V okviru SEMPL-a vsako leto poteka tudi tekmovanje za nagrade za medijske presežke leta Sempler. Na njem medijski strategi, blagovne znamke in medijske hiše iz celotne jadranske regije predstavijo svoje najboljše projekte in se potegujejo za zlate nagrade, semplerje, in glavno nagrado veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo preteklega leta. Letos bo tekmovanje še obogateno in razširjeno z novimi tekmovalnimi kategorijami, ki bodo še v večji meri zajele sodobne komunikacijske kanale in medijske formate. 

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.