četrtek, 24 septembra, 2020
Doma Študij in kariera 4. študentska marketinška dirka

4. študentska marketinška dirka

Sprejmi izziv in se sooči z aktualnim marketinškim izzivom, kjer imaš priložnost testirati svojo kreativnost, inovativnost, tekmovalni duh in se dokazovati pri reševanju realnega problema pridobivanje novih komitentov Raiffeisen Banke. Zagotovo bo to odlična referenca v tvojem življenjepisu.

Prijavite se lahko študenti VSEH slovenskih fakultet, ne glede na vrsto in smer študija, letnik ali lokacijo. Sodelujete lahko kot posameznik ali ekipa največ 4 članov.

Prijave zbiramo do 1. februarja 2011 preko spletnega obrazca, ki ga najdete TUKAJ. Ob prijavi boste prijeli tudi več gradiva na temo izziva, ki ga to leto prinaša Raiffeisen Bank. Vaše rešitve pa boste lahko oddali najkasneje do 15. marca 2011.

Nagrada je več kot mamljiva. Zmagovalna ekipa si bo poleg izleta na Dunaj, zagotovila tudi brezplačne kotizacije za 16. Slovensko marketinško konferenco in prejela kar 2000 EUR!

Naj se dirka začne!

Bodi prvi in oceni prispevek: 1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic
Loading...

PUSTITE KOMENTAR

Prosimo, vnesite svoje ime tukaj
Prosim vnesite svoj komentar!

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.

29,206FansLike
2,196FollowersFollow
2,640FollowersFollow
1,679FollowersFollow

Najbolj priljubljeno

Moja študijska pot

Od inženirke agronomije do psihoanalitične psihoterapevtke Četrti letnik srednje šole je za dijaka obdobje, ko se odloča o študiju in hkrati o tem, kaj bo...

Odkritje plina na Veneri bi lahko bilo najpomembnejše doslej

Prejšnji teden so znanstveniki naznanili odkritje plina fosfin v ozračju Venere. Upravitelj ameriške vesoljske agencije Nasa Jim Bridenstine je odkritje označil za najpomembnejše odkritje...

☑️ KVIZ: Katera sladica je idealna zate?

Nekateri s(m)o za sladko! Sladica je pika na i vsakega poštenega obroka. Okusi so različni, zato hitro reši zabaven kviz in ugotovi, katera sladica...

FF odpira svoja vrata: Kako, zakaj in kje se naučiti tujega jezika

Poznavanje jezikov je močno orožje vsakega življenjepisa in nam omogoča olajšano komunikacijo z ljudmi po vsem svetu. Tuji jeziki postajajo simbol izobraženosti in razgledanosti,...