Kaj za vraga je PR teater in zakaj ga ne smeš zamuditi?

Člani študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi se dobro zavedamo, kako pomembno je dodatno izobraževanje v času študija.

Ne le, da teoretsko znanje, ki ga pridobimo na fakulteti, podkrepimo še s praktičnimi primeri iz ust izkušenih strokovnjakov, ampak z obiskovanjem takšnih dogodkov tudi tkemo nove vezi in poznanstva, si izmenjujemo ideje ter si povečujemo konkurenčno prednost pri iskanju zaposlitve.

Žal pa je na področju odnosov z javnostmi ponudba dodatnega izobraževanja po študentskim denarnicam prijaznih cenah redka, zato se v našem društvu na vse pretege trudimo ponuditi čim več delavnic, predavanj in podobnih dogodkov, na katerih lahko študentje poglabljamo svoja znanja. Poleg vsakomesečnih PRediger (predavanj) in PRaks (delavnic) smo se letos odločili organizirati 1. študentsko konferenco o odnosih z javnostmi, ki je dobila igrivo ime PR teater. Potekala bo 30. novembra na Fakulteti za družbene vede, družili pa se bomo od 8.30 do 16.30. In ker se po vsakem celodnevnem vsrkavanju znanja prileže še dobra zabava, se bomo zvečer vsi udeleženci konference zbrali v lokalu Café Galerija.

Kako smo si zamislili potek dogodka? Od 8.30 do 9.00 se bomo počasi zbirali skupaj, se spoznavali in brskali po svojih »vrečkah presenečenja« z darilci naših sponzorjev, nato pa se bo začelo prvo predavanje z naslovom Kako pravilno in učinkovito komuniciramo na spletu. Jasna Suhadolc iz podjetja Virtua nam bo razložila, kako postaviti dobro spletno stran – vse od tipa navigacije in oblike do vsebine. Ob 10. uri bomo dali besedo Božidarju Novaku iz Komunikacijske skupine SPEM, da nam na praktičnih primerih prikaže vse, kar je najbolj pomembno pri kriznem komuniciranju. Kot naslednji nam bo Vuk Ćosič osvetlil politično komuniciranje na primeru stranke SD, ob 12.15 pa bo na vrsti Matjaž Kek s predstavitvijo razvoja in značilnosti komunikacijske kampanje I feel Slovenia. Po odmoru za kosilo nas čaka še zadnje predavanje, katerega gostiji bosta Marjana Lavrič in Milena Pelipenko, ki bosta govorili o Gospodarskem razstavišču in njegovih strategijah komuniciranja dogodkov.

Študente, ki si želimo nekoč služiti kruh z delom na področju odnosov z javnostmi, seveda najbolj zanima, kako bomo prišli do zaposlitve. O tem problemu bodo na koncu konference debatirali naši gostje na okrogli mizi, ki jo bo vodil prof. dr. Dejan Verčič. Vzporedno s predavanji pa bosta potekali še dve delavnici: na prvi bomo poskušali izboljšati svojo kreativnost pri pisanju sporočil za javnost z Matjažem Klipšteterjem in Meto Retar iz Future PR, na drugi pa bomo z Andrejem Krajnerjem iz Pristopa pripravljali komunikacijski načrt. Tako bomo v enem dnevu dobili pregled nad vsemi ključnimi področji komuniciranja, poklepetali z vodilnimi predstavniki s tega področja in se seznanili med seboj.

Če te še nismo prepričali, da se nam 30. novembra pridružiš na Fakulteti za družbene vede, lahko na strani www.pr-teater.si najdeš več prepričljivih informacij o konferenci. Seveda pa je vsakdo vljudno vabljen v naše društvo, da si z organizacijo takšnih in podobnih dogodkov pridobi nove ter izjemno pomembne izkušnje.

Maja Burja,
študentska sekcija Slovenskega društva za odnose z javnostmi
PRidruži se nam!
Prav vsak [tudi če pavziraš ali ponavljaš letnik], ki ga zanima komuniciranje in se želi na tem področju izpopolniti, je dobrodošel, saj nove člane vpisujemo tekom celega leta. Predhodno znanje ni potrebno, ker boš najpomembnejše stvari kmalu izvedel na PRedigrah, PRaksah in drugih srečanjih.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.