Kava, še posebej jutranja…

Si tudi ti eden/ ena tistih ljudi, ki si dneva ne predstavlja brez kave?

Pretirano pitje kave, predvsem po lokalih, opehari tvoj žep, prav tako pa lahko škodi tvojemu zdravju .Vendar to ni eden izmed tistih člankov, ki bi ti pridigali zakaj ne piti kave, temveč ravno obratno.

Spodaj boš našel/ našla nekih pozitivnih in zanimivih učinkov in mitov o kavi in kofeinu.

-Kava zviša koncentracijo anti-oksidantov v krvi in poveča njihovo aktivnost bolj, kot naj bi to uspevalo kakavu ali čaju (zeleni, črni, zeliščni).

-raziskave so pokazale, da skodelica kave uro pred intenzivnim treningom, ublaži celo blage bolečine.

-ljudje, ki popijejo tri ali štiri skodelice kave ali čaja na dan, skoraj za petino zmanjšajo verjetnost, da bi zboleli za sladkorno boleznijo

usedlino kavne usedline lahko uporabiš kot piling za telo ( učinkovita naj bi bila celo za odstranjevanje celulita?)

-Raziskave so pokazale, da imajo moški, ki spijejo večje količine kave, manjše možnosti za razvoj Parkinsonove bolezni – napredujoče bolezni možganov, ki povzroča tresavico in težave z gibanjem

-Ljubitelji kave, tako kofeinske ali brezkofeinske, imajo manjše možnosti za razvoj putike

-Zmanjšuje možnosti tako za cirozo jeter kot tudi za raka na jetrih

-Kofein pospeši prekrvavljenost možganov, kar izboljšuje pozornost in razmišljanje. Poleg tega kofein zavira delovanje adenozina, povzročitelja slabega razpoloženja. Prav zato nas spravi v boljšo voljo in odpravlja blažjo depresijo.

kavica med službenim odmorom povečuje storilnost

Pazite le, da ne spiješ preveliko količino kave, se njeni pozitivni učinki izničijo. Pojavi se živčnost, potenje in depresija. Priporočljiva dnevna mera sta tako dve skodelici kave na dan. Več kot to ima lahko že negativne učinke. Odvisno pa je seveda tudi od vsakega posameznika.

Tina Pečan

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.