četrtek, 24 septembra, 2020
Doma Študij in kariera Letošnji SOF pred vrati

Letošnji SOF pred vrati

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki bo v Portorožu potekal med 26. in 28. marcem, bodo nastopili številni vrhunski domači in tuji strokovnjaki s področja marketinga in oglaševanja.  Med njimi so Geoffrey Hantson, ki se na lestvici Business Insider uvršča med 25 najboljših kreativcev v oglaševanju na svetu, Kentaro Kimura, ki je za svoje ustvarjanje prejel vse najpomembnejše svetovne strokovne nagrade, Claudia Navarro, direktorica marketinških komunikacij pri Coca-Coli za srednjo in južno Evropo, Robert Lešnik, slovenski avtomobilski oblikovalec in vodja oblikovanja zunanjosti osebnih avtomobilov pri Mercedesu, podjetnik in spletni veteran Jugoslav Petković, pa Lazar Džamić, ki sodi med najbolj izkušene stratege spletnega nastopa in digitalnega trženja v Veliki Britaniji …


Osrednja tema festivala bodo nova razmerja in nove razmere na marketinškem in oglaševalskem trgu. »V oglaševalski stroki ne le v Sloveniji, temveč povsod po svetu, se srečujemo s podobnimi izzivi, ki sicer verjetno ta hip ne bodo usodno vplivali na razvoj stroke, lahko pa pomembno vplivajo na to, v katero smer se bo razvijala v prihodnje. Nove razmere so razmere izjemne hitrosti, razmere, kjer se vsakodnevno sprašujemo, ali še sledimo osnovnim vrednotam, ki so nam bile položene v zibelko, so razmere, v katerih tudi največji giganti niso več varni, saj jih lahko hitro prehitijo bolj gibčni novinci. V takšnih razmerah, ki seveda posledično ustvarjajo tudi nova razmerja, ni enotnega recepta ne za uspeh ne zgolj za preživetje,« pravi Barbara Modic, predsednica 23. SOF-a in direktorica Pristop Media. 

Agencije, produkcijske hiše in oglaševalci so v tekmovalni del letošnjega festivala skupno prijavili 392 del, kar je nekoliko manj kot lani, ob tem pa bo tekmovalo tudi 16 parov mladih kreativcev, kar je skoraj trikrat več kot lani. V letošnjo tekmo je prijavljenih več celostnih oglaševalskih akcij kot zadnje leto, prav tako je prijavljenih več digitalnih oglaševalskih akcij, več je radijskih oglasov ter prijavljenih del v tekmovalnih skupinah Mediji, Ustvarjene in oznamčene vsebine ter Neposredno trženje.

»Na letošnji Slovenski oglaševalski festival so prijavitelji prijavili resda nekoliko manj kot lani, a več kot leta 2012. SOF tako ostaja največje slovensko tekmovanje komunikacij. Presenetljivo dobra je letos struktura prijav. Za nagrade se poteguje bistveno več celostnih oglaševalskih akcij in drugih oblik integriranega komuniciranja. Posebej razveseljivo pa je skoraj trikratno povečanje števila radijskih oglasov in del mladih kreativcev. Prepričana sem, da bo letošnja tekma vznemirljiva, zato se je že veselim,« pravi Lučka Peljhan, izvršna direktorica tekmovalnega programa SOF. V posebne tekmovalne skupine OFF SOF je prijavljenih 112 del.

 

Bodi prvi in oceni prispevek: 1 zvezdica2 zvezdici3 zvezdice4 zvezdice5 zvezdic
Loading...

PUSTITE KOMENTAR

Prosimo, vnesite svoje ime tukaj
Prosim vnesite svoj komentar!

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.

29,206FansLike
2,196FollowersFollow
2,640FollowersFollow
1,679FollowersFollow

Najbolj priljubljeno

Moja študijska pot

Od inženirke agronomije do psihoanalitične psihoterapevtke Četrti letnik srednje šole je za dijaka obdobje, ko se odloča o študiju in hkrati o tem, kaj bo...

Odkritje plina na Veneri bi lahko bilo najpomembnejše doslej

Prejšnji teden so znanstveniki naznanili odkritje plina fosfin v ozračju Venere. Upravitelj ameriške vesoljske agencije Nasa Jim Bridenstine je odkritje označil za najpomembnejše odkritje...

☑️ KVIZ: Katera sladica je idealna zate?

Nekateri s(m)o za sladko! Sladica je pika na i vsakega poštenega obroka. Okusi so različni, zato hitro reši zabaven kviz in ugotovi, katera sladica...

FF odpira svoja vrata: Kako, zakaj in kje se naučiti tujega jezika

Poznavanje jezikov je močno orožje vsakega življenjepisa in nam omogoča olajšano komunikacijo z ljudmi po vsem svetu. Tuji jeziki postajajo simbol izobraženosti in razgledanosti,...