Nasveti za začetek svojega podjetja

Si ne predstavljaš osemurnega delavnika v pisarni, ampak razmišljaš, da bi začel nekaj povsem svojega in drugačnega? A ne veš kje začeti in kako se lotiti vsega tega? Zato imamo zate nekaj nasvetov, ki ti bodo pomagali na tej poti!

Kakšen težavo si želiš rešiti?

Vsaka posel bi moral rešiti nek problem. To se ti mogoče zdi čudno, še posebej, če se odločiš, da boš začel s peko slaščic. A če so slaščice povsod cenovno ugodne, kako bodo tvoje drugačne? Lahko na primer rešijo težavo za vse tiste, ki iščejo slaščice z manj kalorijami, ali takšne, ki so primerne za ljudi, ki imajo točno določeno prehrano. Podjetniki največkrat uspejo takrat, ko predstavijo novo rešitev za staro težavo.

Preizkusi svoj izdelek

Ne glede na to, kakšna je tvoja podjetniška ideja, najbolj pomembno je, da vsako stvar preizkusiš, kako bo videti na trgu in kako bo vplivala na kupce. Potrebno je narediti raziskavo trga, s katero ugotoviš, kdo so tvoji potencialni kupci in kakšen se jim zdi tvoj izdelek. Šele po tem tvoj izdelek lahko postane uspešen.

Prepoznaj svojo ciljno publiko

Določiti kupce je glavna točka pri raziskavi trga. Če boš prodajal košare za pse, moraš targetirati lastnike psov. Naslednja faza je, da se z njimi povežeš. Družbena omrežja ti pri tem lahko zelo pomagajo, saj brez težav targetirajo kar iščeš, obenem pa tudi niso preveč draga.

Ugotovi, kdo so tvoji tekmeci

Razišči svoje tekmece, jih preštudiraj, ugotovi, kaj so njihove prednosti in slabosti ter najdi vrzeli, kje jih lahko premagaš.

Pripravi svoj podjetniški model

Podjetniški model je metoda, s katero boš vodil svoj posel. Boš izdelke prodajal preko spletne strani ali v trgovini? Boš zahteval plačilo že takoj, ali šele po povzetju. Model ti bo pomagal, da se lažje odločiš, na kakšen način želiš poslovati. Tudi če je tvoj izdelek že precej znan in dostopen, naj te to ne ustavi. Samo poišči nov pogled nanj in ga tako trži.

Pripravi enoletni, triletni in petletni načrt

Več kot 90% podjetij preživi svoje prvo leto delovanja, po petih letih pa jih skoraj 60% ne deluje več. Pripravi si realističen načrt za prodajo, profit in stroške tudi čez pet let. Te kalkulacije naj bazirajo na tem koliko potencialnih kupcev bo sploh takrat še za ta izdelek ali storitev, kakšna je velikost posla in ali boš imel dovolj financ. Seveda ne pozabi na svoje preživetje in denar, ki ga potrebuješ zase, ko računaš vse to.

Pridobi finance

V zadnjih letih so največ denarja dajali investitorji in kapitalisti. To so tisti, ki opazijo talent in investirajo v stvari, v katere verjamejo. Nekatere banke tudi dajejo kredite manjšim podjetjem, a v zadnjih letih precej manj. Vsak, ki bo razmišljal, da bo investriral v tvoje podjetje, bo želel videti tvoj podjetniški načrt.

Pritok denarja

Če želite, da bi vaše podjetje živelo kar se da dolgo, je najbolj pomembno, da redno dobivaš plačilo za svoje stortive. To mogoče sicer ni v tvojih rokah, a je pomembno, da veš, kako potekajo plačilni krogi.

https://www.theguardian.com/falmouth-university-creative-innovation/2018/jun/08/10-steps-to-starting-your-own-creative-business

 

Novinarka. Obožujem tri stvari: organizacijo dogodkov, potovanja in muzikale.

Prejšnji članekGlamurozni Rok Ferengja navdušil dvorano Cankarjevega doma
Naslednji članekPametni nasveti za uporabo družbenih omrežij

Novinarka. Obožujem tri stvari: organizacijo dogodkov, potovanja in muzikale.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.