Rešitev je v prepoznavanju ciljnih kupcev

»Na začetku praktično sploh nismo vedeli komu bomo prodajali, katere so naše stranke ter ali jim sploh rešujemo kakšen problem,« razlaga vodja spletne trgovine MojaČokolada.si, Andraž Gavez.

 

Sam začetek internetne čokoladnice sega tri leta nazaj, ko se je nadobudni študent ekonomije ob študiju začel poglobljeno ukvarjati tudi s spletno prodajo. Po dveh letih pridobivanja znanja ter stalnim učenjem se je odločil odpreti prvo čokoladno spletno trgovino. Spletna trgovina MojaČokolada.si sedaj deluje že drugo leto, beleži 100% rast prodaje glede na lansko leto ter se z več kot 900 različnih čokoladnih izdelkov ponaša z največjo ponudbo čokolad v Sloveniji.

 

»Začeli smo zelo dobro. Ker sem vedel, da imamo odličen izdelek, praktično tudi ni bilo nobene pritožbe glede naročil. A kljub vsemu so se zadeve glede na lansko leto korenito spremenile. Obnašanje spletnih uporabnikov je zaradi krize tudi malenkost drugačno. Ljudje namreč več časa preživimo med brskanjem po straneh, pred nakupom pregledamo veliko različnih spletnih strani, za nakup pa se zelo redko odločimo takoj. Zato smo vedeli, da moramo za hitrejšo rast nekaj spremeniti tudi mi.« pripoveduje Andraž.

 

»Po analitičnem pregledu podatkov ter opravljenih poglobljenih intervjujih z našimi ključnimi strankami smo prišli do zanimivih ugotovitev. Našo storitev smo zato usmerili v prodajo ekskluzivnih personaliziranih daril. Spletno trgovino smo zato letos nadgradili in razširili, produktu Moja Čokolada (izdelava čokolade po meri) smo dodali še Mojo Bonboniero (izdelava bonboniere po meri) in uporabnikom omogočili pošiljanje daril na točno določen datum.«

 

»Glede na lansko leto se je marsikaj spremenilo tudi pri vodenju trgovine. Glavne spremembe so bile narejene predvsem na področju logistike in avtomatizacije poslovnih procesov. Tako sedaj naši kupci naročila dobijo hitreje, zaradi znižanja stroškov pa smo lahko znižali tudi naše prodajne cene. Sedaj, ko so vsi procesi optimizirani, kupcu pa izredno prijazni, se širimo tudi na sosednjo Hrvaško.«

 

Same sladke besede pa o čokoladni trgovini zapisujejo tudi znani Slovenci:

 

MojaČokolada.si je spletna trgovina, ki me vedno znova navdahne z izjemnimi idejami kako razveseliti moje poslovne partnerje in ljudi iz zasebnega življenja. Všeč mi je, da lahko sodelujem pri snovanju najboljše čokolade, ki sem jo kadarkoli poskusila.

Glede na to, da že vso življenje pojem vsaj eno čokolado na dan, bi se lahko samooklicala za specialista za čokolado. Prepričali ste me s kvaliteto, ažurnostjo in ponujeno personalizacijo. Odlični ste in le tako naprej.

– Katja Fašink, uspešna pevka in podjetnica

 

Žena je izbrala temno čokolado s čilijem. Jaz sem dodal še napis in dve figurici, ona pa pravi, da sem uničil celo zadevo … Ampak, čokolada je bila v vsakem primeru odlična.

Priporočam črno čokolado s čilijem, ravno prav zapeče čili. Poizkusite.

– Aleš Lisac, marketinški guru

 

Čokolada je – poleg piva – dokaz, da ima Bog rad ljudi 😉 Trgovina MojaČokolada je odličen vir tega nektarja v vseh oblikah. Personalizirane čokolade z vgraviranimi imeni in logotipi pa so zažigalna zasebna ali poslovna darilo, pripročam! 

– Luka Kogovšek, vodja portala Ona-On.com

 

Več informacij:

Andraž Gavez, vodja projekta; andraz.gavez@gmail.com; GSM: 040 317 191

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.