Študentska arena ostaja stičišče zabave in uporabnih informacij

Letošnja, že 16. Študentska arena po vrsti, ki je potekala pod geslom Aktiviraj se!, je v svojo družbo privabila okoli 15.000 mladih. Ti so se v treh dneh aktivirali na skupaj več kot 200 dogodkih v okviru brezplačnih predavanj in delavnic v štirih predavalnicah, kulturnih in drugih dogodkov na Študentskem trgu, slikovitih razstavnih prostorov v sejemskem mestu ter se sproščali ob atraktivnem programu na Urbani ploščadi. V Zaposlitvenem sejmu se je predstavilo 15 delodajalcev in 6 uspešnih startupovcev, organizator je poskrbel še za 14 brezplačnih izobraževalnih dogodkov na temo zaposlovanja. Vsi, ki so jih zanimale veščine mreženja in njihovo izkoriščanje pri iskanju novih priložnosti in zaposlitve, so se lahko udeležili 9 predavanj in delavnic v tridnevni Mali šoli mreženja. Kipec naj razstavljavca je v prehodno last tokrat romal v roke ekipe Abanke, d. d., ki je na sejmu predstavljala znamko Akeš.

Številni dijaki, študentje in mladi so se v treh dneh lahko udeležili več kot 200 predstavitev in dogodkov v okviru sejemskega mesta, izobraževalnega in spremljevalnega programa. Na Študentskem trgu so najbolj navduševali Vzajemnin karaoke izziv s Klemnom Bunderlo, Tanja Urankar in Aleš Hren z akrojogo ter simpatična rdečelaska Nika Zorjan z znano skladbo Lajf je moj. Poleg tega se je v letošnjem letu na Študentskem trgu predstavilo kar nekaj različnih skupinskih vadb, premierno pa je na odrskih deskah Študentske arene z jazz in reggae ritmi nastopila pevska skupina Good Vibrations.

V okviru izobraževalnega programa so že tradicionalno največ interesa požele predstavitve, povezane z zaposlovanjem. Mladi so najraje obiskali predavanje o vezah in poznanstvih pri iskanju zaposlitve s Kariernimi centri UL, predavanje Plačana praksa v tujini, ki ga je organizirala mednarodna študentska organizacija IAESTE, Analiza pisave kot dobro psihodiagnostično sredstvo za spoznavanje ljudi z Grafologiko, Izstopite iz povprečja in postanite drugačni, kjer je mlad nekdanji profesionalni športnik iz podjetja Different predstavil svojo osebno zgodbo, ter predavanji, Kako v krajšem času narediti več in Kako iz hobija zgraditi svoj posel. Izjemen obisk pa sta dosegli predavanji Učinkovito učenje in trajno pomnjenje – formula za odličen rezultat ter Omejitev ni! Kako zbrati pogum in izkoristiti svoj potencial?, v okviru katerega je Nejc Slovnik, lastnik in soustanovitelj digitalno usmerjene marketinške agencije Point Out govoril o lastnih izkušnjah.

Prehodni kipec naj razstavljavca Študentske arene, ki se že vrsto let seli od aktualnega naj razstavljavca k novemu, je v letošnjem letu romal v roke članov ekipe Abanke, d. d., ki je mlade navduševala s številnimi aktivnostmi tako v dvorani kot tudi na zunanji Urbani ploščadi. Najbolj so izstopali z energičnim nastopom, v okviru katerega so mlade vabili v spopad v zorbing nogometu. Abanka se je predstavljala z znamko Akeš, poleg naziva naj razstavljavec pa je prejela še vrsto drugih ugodnosti, ki jih podarja organizator Študentske arene podjetje Proevent.

Na Študentski areni je prvič potekala tudi tridnevna Mala šola mreženja, v okviru katere so študentje najrazličnejših študijskih smeri (naravoslovja in družboslovja) prejeli številne napotke, informacije in ideje, kako pristopiti k neznanim osebam in navezati stik z njimi, kako si uspešno graditi socialni kapital in vse predstavljene veščine izkoristiti pri iskanju službe. Udeležba na Mali šoli mreženja je študentom Ekonomske fakultete UL prinesla kreditne točke, pomembne za zaključevanje študija. Številni priznani strokovnjaki so delili svoje izkušnje in znanje, predvsem pa so mladim zastavili številne izzive, skozi katere so stopili iz svoje cone udobja ter tako postali bolj samozavestni iskalci priložnosti.

Študentska arena je tako na čisto svoj način aktivirala mlade in jih spodbujala k aktivnemu iskanju informacij, jih pripravljala na zaposlitev, na služben ali študijski odhod v tujino, jih navduševala nad urbanimi športi, predstavljala različne plesne, glasbene, kulturne dogodke in tečaje, jih učila mreženja itd. Organizatorji ob tem načrtujejo, da bo Študentska arena v prihodnje še nadgrajevala svoje poslanstvo – aktiviranje mladih.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.