Težave s prensom subvencij študentske prehrane

V sredo, 1. septembra 2010 so se v sistemu subvencionirane študentske prehrane pojavile težave s prenosom subvencij zaradi tehničnih nastavitev na procesnem centru. Težave so bile odpravljene v roku 20 minut. Trenutno ocenjena škoda znaša 755 evrov in se nanaša na neuspešno koriščenje subvencij 288 študentov. Študenti bodo dobili povrnjen znesek subvencije, ki je niso mogli uveljavljati in so jo morali plačati sami. Vse te študente bomo pisno obvestili in jih pozvali, da naj se po 13. septembru zglasijo na točkah SŠP, kjer jim bo povrnjena nastala škoda.

Izvajalec subvencionirane študentske prehrane Margento storitve d.o.o. je v sredo v sistemu subvencionirane študentske prehrane zaznal težave s prenosom subvencij zaradi tehničnih nastavitev na procesnem centru. Razlog težave je nepričakovana aktivacija mehanizma za preprečevanje zlorab ob večjem dvigu transakcij na časovno enoto, kar je povzročilo nepravilno procesiranje transakcij in na ta način se takojšnje unovčenje subvencij ni izvedlo. Pri ponovnem prislonu identifikacijskega sredstva pa je zaradi prej nesprocesirane subvencije sistem javil, da je premajhen čas med obema subvencijama. Posledice aktivacije mehanizma za preprečevanje zlorab so se pojavile na področju celotne Slovenije med 12:29 in 13:30.

Trenutno ocenjena škoda znaša 755 evrov in se nanaša na neuspešno izkoriščene subvencije 288 študentov. Študenti bodo dobili povrnjen znesek subvencije za kosilo, ki je niso mogli uveljavljati in so jo morali plačati sami. Vse te študente bo Študentska organizacija Slovenije (ŠOS) pisno obvestila in jih pozvala, da naj se po 13. septembru 2010 zglasijo na točkah SŠP, kjer jim bo povrnjena nastala škoda.

Naslovi točk SŠP na katere se bodo študenti obrnili so:
• ŠOU v Ljubljani, Kersnikova 4, Ljubljana
• ŠOU v Mariboru, Gosposvetska 84, Maribor
• ŠOU na Primorskem, Pristaniška ulica 3, Koper

ŠOS bo v skladu s pogodbo uveljavljal pogodbeno kazen napram družbi Margento storitve d.o.o. za povzročeno škodo, ki je nastala. Pogodbena kazen bo določena po temeljiti evidenci nastale izkazane škode vsem uporabnikom sistema in ŠOS.

ŠOS se vsem študentom in gostincem opravičuje za nevšečnost, ki so včeraj nastale. Glede na to, da je sistem še v testnem obdobju (zaključek testnega obdobja je 15. januarja 2011), ŠOS prosi uporabnike sistema za razumevanje.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.