7 načinov, da očaraš svojega bodočega šefa

Na razgovoru za službo so tehnične sposobnosti resda pomembne, vendar vsekakor niso najpomembnejše. Sploh pri dijakih, študentih in tistih, ki iščejo prvo zaposlitev, saj večina delodajalcev razume, da so na začetku svoje kariere in si znanja še nabirajo. Vseeno pa obstaja vrlina, ki postaja v zadnjih letih izjemno cenjena in to je čustvena inteligenca.

Čustveno inteligentni so tisti, ki so bolj sposobni nadzirati čustva in se posledično lažje spopadajo s stresom in ostalimi pritiski ter zahtevami na delovnem mestu. Kar 71 % kadrovnikov meni, da je ta lastnost pri posameznikovi zaposlitvi celo bolj pomembna kot njegov IQ.

Zaupamo vam 7 načinov, kako izraziti svojo čustveno inteligenco in očarati na razgovoru za službo.

  1. Bodi aktiven poslušalec

Ne osredotočaj se izključno na odgovor, ampak poslušaj, kaj te sprašujejo. Ne hiti z »natreniram« odgovorom, ampak dobro razmisli o svojih besedah. Vzemi si par sekund, zadihaj, razmisli in odgovori. Preden odgovoriš, ponovi vprašanje s svojimi besedami, da vidiš, če sploh razumeš, kaj te sprašujejo oziroma vprašaj za pojasnilo, če vprašanja res ne razumeš.

  1. Pokaži čustva

Nič ni narobe s tem, da pokažemo čustva. Logično je, da imamo na razgovoru tremo in včasih zato, za tistih nekaj minut, izključimo svoje emocije, kljub temu, da lahko le-te pomagajo pri gradnji odnosa z morebitnim bodočim delodajalcem. Povej in pokaži, kaj čutiš. In seveda, nasmeh je vedno dobrodošel, vendar vseeno pazi, da ne pretiravaš.

  1. Nisi edini zaslužen za svoje dosežke

Pokaži zavedanje o tem, da za svojimi dosežki ne stojiš sam, ampak si jih dosegel kot del ekipe (lahko gre za podporo družine, prijateljev, sošolcev, društvenih kolegov, mentorjev ipd.). Zgleduj se po športnikih, ki po zmagi vedno poudarjajo tudi pomen drugih v zmagovalnem procesu. Tako boš dejansko pokazal, da si timski igralec, kar je zelo cenjena vrlina.

  1. Pokaži, kako se izboljšuješ

Tipičen odgovor o tvojih slabostih je »negativno« uokvirjanje neke pozitivne lastnosti (na primer sem perfekcionist). Takšni odgovori niso več preprečljivi. Razmisli o svojem dosedanjem delovnem procesu in res izpostavi tebi lastno slabost, ampak povej tudi, kako se poskušaš glede tega izboljšati. Z iskrenostjo in odprtostjo boš pridobil zaupanje in spoštovanje.

  1. Ne boj se govoriti o konfliktih

Ko je govora o tvojih prednostih ne govori le o svojih kompetencah. Razmisli, če obstaja situacija oziroma konflikt, ki si ga pomagal razrešiti in kako si to storil, lahko tudi to, kako si odreagiral na naporno stranko. Tako boš zopet izpostavil svoj timski duh in podal kredibilen odgovor.

  1. Pokaži, da se učiš iz svojih napak

Ko je govora o tvojih dosedanjih napakah nikoli ne vali krivde na druge. Prevzemi svoj del odgovornosti, ampak pri odgovoru razmisli o tem, kaj bi sedaj storil drugače. Tako boš pokazal, da si se iz svojih napak nekaj naučil.

  1. Sprašuj

Ko te na koncu intervjuja povprašajo o tvojih vprašanjih, sprašuj. Sprašuj o kulturi in vrednotah v organizaciji in kako se lahko ti sam vklopiš v njihovo delovanje. To ni pomembno le zato, da kadrovniki vidijo, če ti spadaš k njim, ampak da tudi ti sam preceniš, če si iz pravega testa. Izpostaviš lahko tudi svoje pretekle izkušnje z organizacijo in tako pokazeš svoje zavedanje o njihovem delovanju.

Pripravi se! Razmišljaj o sebi, drži se nasvetov in zlatega pravila, ki pravi, da se na razgovor vedno dobro pripravi, saj boš tako najlažje očaral svojega bodočega šefa.

Novinarka in urednica revije Dijak 2019

Prejšnji članekAnimirane klasike v razkošni predstavi na ledu
Naslednji članekImpro liga praznuje 25 let!

Novinarka in urednica revije Dijak 2019

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.