Sponzorirano

Vodja Škisove tržnice Tiffany Žižek: »Moraš jo doživeti, da jo začutiš.«

Tri dekleta na Škisovi tržnici
Vir: Škisova tržnica
Sponzorirano

Po dveh letih se v polni obliki vrača že tradicionalna 25. Škisova tržnica. Prireditev Zveze študentskih klubov Slovenije (ŠKIS) bo 5. maja na zelenici Kardeljeve ploščadi. Ob 11.45 se bo pričel popoldanski del, ko bodo za obiskovalce na voljo stojnice študentskih klubov, mednarodni otoček in razne aktivnosti. Zvečer bodo zaigrali ritmi rock in elektro glasbe. Vodenje letošnje prireditve je prevzela Tiffany Žižek, ki nam je povedala, koliko obiskovalcev pričakujejo, zakaj ji je bilo ustvarjanje prireditve v veselje in zakaj mora vsak študent vsaj enkrat na Škisovo.

Še dvakrat se obrnemo in bo 5. maj. Vas kaj skrbi ali vse poteka po načrtih?

Kot vodjo prireditve me trenutno ne skrbi nič, saj stvari potekajo po načrtih. Ekipa ureja in zaključuje še zadnje stvari, da bo Škisova lahko potekala nemoteno in bodo lahko udeleženci doživeli edinstveno izkušnjo.

Koliko časa je trajala priprava na prireditev? In koliko ljudi je zadolženih za to, da se bomo kmalu spet združili na Kardeljevi ploščadi?

Tiffany Žižek l Vir: osebni arhiv

Priprava na prireditev poteka od oktobra naprej, torej dobrih sedem mesecev. Za organizacijo Škisove tržnice je zadolženih 15 ljudi, ki so razdeljeni v posamezne segmente. Prireditve pa ne bi bilo brez Zveze ŠKIS in študentskih klubov, ki soustvarjajo Škisovo tržnico že od samih začetkov.

Kakšen je vaš vtis o sodelovanju v tem projektu? Bi se v to vlogo podali še kdaj?

Delo je sicer stresno in naporno, ampak je vtis kljub temu zelo pozitiven, saj je organizacijska ekipa res dobro pripravljena in smo kljub vsem izzivom, s katerimi se srečujemo, postali ena velika družina, kar je pri organiziranju dogodka res najpomembnejše. Da, v to vlogo bi se z veseljem podala še enkrat.

Česa se pa osebno najbolj veselite na letošnji Škisovi?

Osebno se najbolj veselim, da prihaja Škisova tržnica po dveh letih online izvedbe nazaj v fizično obliko in da se bomo lahko 5. maja v živo vsi skupaj družili na Kardeljevi ploščadi. Kot vsako leto bomo tudi letos popestrili popoldanski program, kjer se bo predstavilo 55 klubov iz celotne Slovenije ter naši partnerji. V večernem delu pa bomo na glavnem odru lahko doživeli najboljšo dozo rocka, na elektro odru pa slišali odlično elektronsko glasbo.

Koliko obiskovalcev pričakujete?

Pričakujemo 25.000 ljudi tekom celotne prireditve.

Glede na veliko število obiskovalcev verjetno pričakujete tudi veliko količino odpadkov. Ali pri organizaciji poudarjate skrb za čistočo okolice in kako boste poskrbeli, da za obiskovalci na Kardeljevi ploščadi ne ostanejo smeti?

Absolutno. Škisova tržnica je v prvi vrsti eko prireditev, zato pri organizaciji poudarjamo skrb za čisto okolico. V ta namen smo se letos odločili za sodelovanje s podizvajalcem, ki se s čiščenjem ukvarja profesionalno. Profesionalni čistilni servis bo torej skrbel, da se bo
prireditev pospravljala sproti. Na dan prireditve bomo imeli tudi EKO otočke in obiskovalce še dodatno vzpodbujali k ločevanju odpadkov.

Poleg čiščenja je še veliko drugih področij organizacije. V javnosti je veliko prahu dvignila novica o izginulih 70.000 evrih izkupička leta 2018. Ste zaradi te izkušnje letos pri organizaciji kaj spremenili?

Zaradi tega neljubega dogodka, ki se je zgodil leta 2018, smo se z organizacijsko ekipo odločili, da bomo na dogodku vzpostavili kartično plačevanje. Na dogodku bo tako mogoče plačevanje le s Škisovo plačilno kartico, z aplikacijo NLB pay in osebno kreditno kartico na POS terminalih.

V zvezi ŠKIS pravite, da »če nisi bil na Škisovi tržnici, nisi pravi študent«. Zakaj mora vsak študent na Škisovo?

Škisova tržnica je že od svojih začetkov namenjena klubom, torej študentom, ki so se želeli družiti v Ljubljani, se predstaviti in se imeti fajn. Sčasoma je ta dogodek prerasel v eno izmed največjih prireditev na prostem, ki je še vedno organiziran s strani mladih za mlade. Škisova tržnica je enako, kot da bi bil v Parizu in ne bi šel pogledati Eifflovega stolpa. Jo moraš doživeti, da jo začutiš.

Vir: Škisova tržnica
Sponzorirano

NI KOMENTARJEV

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.

Exit mobile version