Desetletniki, a na vrhu

10. obletnica Collegium Mondial Travel

Jih poznate? Zagotovo. Ali pa ste zanje vsaj slišali, če že ne doživeli. Tokrat želimo podreti raznovrstne urbane mite in legende ter jih predstaviti take, kot so – mladi, kreativni, ter s smislom za dober žur in še boljše potovanje. Začeli so z dobro idejo in veliko entuziazma nadobudnih mladih posameznikov, ki so bili sposobni poprijeti za kakršnokoli delo. So, kar so, ker so začeli graditi iz malega. Nekega dne je iz malega zraslo veliko.

Vse se je začelo 1996, ko so se ustanovitelji/praočetje odločili, da ne bodo sledili klasični zgodbi diploma-služba, temveč si poiskali lastne izzive in ustvarili nekaj več, kot le zasedli stol na delovnem mestu. Navkljub “dvomu” okolice so se podali v vode turizma, točneje mladinskega. Nastala sta Collegium in Mondial Travel. Prvi specializirani potovalni agenciji. Agenciji za mlade. Vsaka po svoje sta se razvijali in dodobra izpopolnjevali svoje produkte za slovenske dijake in študente.
Veliki prodor se je zgodil leta 2002. Združitev blagovnih znamk Collegium in Mondial v Collegium Mondial Travel, torej CMT, je dvignila marsikatero obrv in ponovno sprožila skeptične izraze na obrazih. Vendar so skozi svoje delo dosegli, kar so želeli: končni produkt zadovoljstva. In tudi če velja, da je mladost norost, CMT kljub dejstvu, da še ni vstopil v pubertetniška leta, ta šele čaka!

Njihova zgodba. Gola dejstva
1995
Dominik S. Černjak se vrne s skoraj enoletne poti okoli sveta in se odloči, da bo delal izlete za mlade po avstralsko – novozelandskem principu backpacker potovanj.

1996  Dominik S. Černjak se, na zgražanje bližnjih, razen tedanjega dekleta, odpove karieri v diplomaciji in ustanovi Collegium, specializirano agencijo za potovanja mladih; oblikuje prvi program za poletno Grčijo. Skupina 81 absolventk in petih fantov, med njimi tudi Mare Stošič, danes vodja absloventskega oddelka in marketinga CMT, se septembra tega leta odpravi na Kreto. Prvi poabsolventski žur v legendarnem Kra kra-ju.

1996 Sandi Küplen in Hugo Baus v okviru Mondiala odpeljeta prvo skupino maturantov v Španijo.

1997 Collegium izvede prvo daljše potovanje –  tritedensko potovanje v Turčijo. Prvič organizira potovanje za novo leto; 250 potnikov v Pragi.

1998 S Collegiumom prvič potuje več kot 500 absolventov. Privoščijo si strošek in najamejo pisarno – 12 kvadratnih metrov prehodno pisarno med ˝šalterjem˝ študentskega servisa in pisarno direktorice. Andreja T., danes vodja prodaje, pride za 2 uri odgovarjat na telefonske informacije. Za Mondial začne voditi Dado, danes vodja maturantskega oddelka. Collegium ustanovi sindikat zaposlenih SONC.E (Sindikat odvisnih in neodvisnih od Collegiuma Eto).

1999 Collegium se sreča s konkurenco Mondiala na trgu absolventov; Mondial prvi ponudi letalske programe; Collegium stiska prvi barvni plakat – za program Novo leto 2000. Miro Š. – danes “men’ se rola” – začne s programi Smučarajanja. Collegium zaposli prvo osebo – Andrejo T., za Mondial začne voditi mlad vodnik Bobo. Vesna V. za Collegium uvede tradicionalni tematski večer ˝Red Love Party˝. 

2000 Collegium prepelje več kot 1200 absolventov naenkrat in zasede skoraj cel El Venizelos – največji trajekt Sredozemlja. Prvič popelje na Kreto hrvaške absolvente. Pesem Kingstonov prvič postane himna absolventov. Dominik S. Černjak na Collegiumovi novoletni zabavi v Riminiju spozna Mojco, bodočo ženo.

2001 Z Mondialom potujejo prvi absolventi s Hrvaške. Collegium izda katalog dolgih potovanj.

2002 Začno se pogovori o združitvi Collegiuma in Mondiala. Peter Poles začne vodniško kariero na Collegiumu.

2003 Dominik S. Černjak, Sandi Küplen, Hugo Baus in Tadej Wolf združijo moči v okviru blagovnih znamk; nastane COLLEGIUM MONDIAL TRAVEL (CMT); Collegium se posveti izključno produktom za študente, Mondial  dijakom. Zastavijo si cilj priti med prvih 10 v Evropi, poskusijo se v Rusiji in na Poljskem. Kingstoni prvič igrajo na Kreti.

2004 Na pot gredo prvi poljski in srbski absolventi CMT. Za novo leto potuje z agencijo že čez 3.000 potnikov.

2005 Z njimi potujejo absolventi iz Bosne in Hercegovine ter prvi potniki iz Italije.  Na absolventu prvič MTV Party. Za novo leto potuje rekordnih 8.000 potnikov iz štirih držav. CMT preseže 1.000.000.000,00 SIT prometa. Vodnik CMT Mišo uspešno nastopi v Baru 1, izkušen vodnik CMT Bobo zaslovi med domačinkami na Kubi ter slavo unovči doma – znajde se na plakatu in naslovnici kataloga za Poletje.

2006 Moderator in vodnik  CMT Adel postane sanjski moški, z njimi potujejo prvi potniki iz Makedonije. Beležijo več kot 5.000 maturantov; Krf postane top destinacija za dijake. Borut S., dolgoletni vodnik CMT, postane pilot na Adrii.  CMT postane najmočnejša agencija za mlade v regiji, zgodi se najbolj nori Absolvent na Kreti. Uspešen koncert, Collegiumova 10ka se sprevrže v tornado sproščenosti in veselja. Dominik S. Černjak postane očka. Začne se prodaja potovanj preko spleta. Collegium organizira lasten vlak za novoletni Beograd.

To so oni, CMT, največja potovalna agencija za mlade

Danes mladi po Sloveniji in tudi že na nekaterih drugih trgih ob omembi imena Collegium in Mondial pomislijo na potovanja, sonce, druženje in 25-urno zabavo. V čast jim je, da so to dosegli. Med drugim so z združitvijo blagovnih znamk tudi racionalizirali poslovanje in  izboljšali storitev za njihove potnike, kar lahko povzamemo s pomenom združenih imen:

Collegium – latinsko združevati se
Mondial – svet
Travel – ena najbolj razumljivih besed – potovanja

Sandi Küplen, CMT:

˝Omenjene besede izražajo filozofijo naših potovanj. Želimo jih nagovoriti z univerzalnim jezikom mladih; to so potovanja. Izražajo tudi našo idejo druženja, spoznavanja mladih s svetom okoli sebe in širše naravnim kulturnim in duhovnim bogastvom, ki se kaže v izjemni raznolikosti, barvitosti kultur, načina življenja in razmišljanja ljudi po svetu. Želimo, da mladi  najprej spoznajo sebe in svojo generacijo ter ugotovijo, da ni narobe biti drugačen, ampak nas drugačnost bogati.˝

Pestra izbira – za vsakogar nekaj.

Svoje izdelke prilagajajo mladim generacijam, s katerimi rastejo tudi sami. V sklop CMT povezujemo štiri blagovne znamke:

– Mondial Travel (program za maturante)
– Collegium (program za študente)
– Generacija 25+ (programi za mlade nad 25 let)
– Cooltura (strokovni programi za mlade do 18. leta)

Z njimi lahko potujejo mladi in mladi po srcu na absolventskih, maturantskih in študentskih programih (smučanje, razpisni programi poleti, programi za prvi maj, dolga potovanja ter ekskurzije).

Kvaliteta, ne cena

Kot posebnost CMT velja izpostaviti izobraževanje svojih bodočih potnikov. Tako po vzpostavitvi standardov, kaj je skupinsko potovanje za mlade in kakšen je najprimernejši produkt zanje, vzgajajo bodoče generacije tudi 6 let vnaprej. Na ta način dosežejo, da potniki znajo primerjati razmerje med vsebino in ceno, kar namesto cene kot glavnega vodila postane

poglavitno. Prav v namen nadgradnje strokovne in kvalitetne plati potovanj sta bili ustanovljeni blagovni znamki CoolTura (izleti in ekskurzije za mlade do 18. leta) ter Generacija 25+ (potovanja za zahtevnejšo, a hkrati zabave željno generacijo nad 25. letom).

Vedno mlada in dinamična animatorska ekipa

Ni naključje, da so se iz njihovih vrst animatorjev in vodnikov rekrutirala znana medijska imena, kot so Mišo, Adel in drugi. Vrhunska mlada in energična ekipa, ki na skupinskih potovanjih bdi nad dogajanjem 25 ur dnevno, ustvarja posebno atmosfero; posebni karizmi in privlačnosti, ki jo imajo fantje in dekleta, v internem žargonu rečejo kar ˝Power of the Badge˝ (moč, privlačnost vodniške značke).
Poleg vodnikov, spremljevalcev in animatorjev potujejo tudi zdravniška služba, redarska služba ter popularni slovenski glasbeniki.  Na mednarodnih srečanjih mladih v Španiji in na Kreti so nastopali Kingstoni, Omar, Alya, 6 pack Čukur, Atomic harmonic, Double Trouble, Trkaj, Karma, Sausages, DJ Saturday Simon, DJ Katty, DJ Urbano, DJ Luke De Luxe, DJ House, DJ Zok in ostali, hrvaški DJ Dani, DJ Macko, DJj E base, DJ Aqua, Marko Nastič iz srbskih vrst ter  Candice Mckensie iz Londona.
Da mlade posredno opozorijo na zdrav način življenja, so sodelovali tudi z ekipo fundacije Z glavo na zabavo – generacija 00 in Šolsko košarkarsko ligo (ŠKL).

 Mišo (Bar 1)
“S CMT-jem delam že 5 let; ko sem bil prvič na absolventu oz. ko sem prvič potoval z njimi, sem se zaljubil v projekt. Sam pri sebi sem si rekel, da moram potovati, moram delati z njimi; tako je tudi bilo. Naslednje leto sem delal kot animator, potem kot vodič. Projekt je res fenomenalno zastavljen in po desetih letih lahko damo samo kapo dol.”

Klemen (Bar 1)
“Lepa dekleta, jasen odgovor. Pa pijača, kup dobre glasbe, dobri nastopi, super pevci. To je zabava. Mislim, da bo CMT tudi v prihodnosti ostal na vrhu, ker imajo dober program, dobro ekipo.  Ne vidim razloga, da padejo, lahko samo še napredujejo.”

Omar Naber 
˝Najprej se moram zahvaliti CMT-ju, da so me povabili. Spomini (nekateri sicer bolj megleni), so nepozabni. Sam, pa tudi Alya in 6 Pack Čukur smo se imeli “the best”. Zagotovo je bila za odličen izlet zaslužna tudi vrhunska ekipa, ki je poskrbela za fenomenalen program in zagotovila, da nam ni bilo nikoli dolgčas.˝

Alya
˝Na Kreti sem se imela super, bolje ne gre. Dogodivščin, zabav in norih izletov ni manjkalo. MTV Partyja, kjer sem nastopila, sta bila zelo uspešna, saj so absolventi vedno pripravljeni na žur. Skratka noro, noro, noro.˝

Njihova stalnica so spremembe!

Zavedajo se, da so edina stalnica spremembe. Obenem pa se zavedajo, da so nosilci sprememb, novih idej in trendov največkrat mladi. Zato je edina stalnica znotraj CMT-ja konstantno pomlajevanje delovne ekipe. Na tedenskih soočenjih, kot jim popularno pravimo “brain storming”, iščejo odgovore na izzive sodobnega časa ter poskušajo ujeti in predvsem  sooblikovati bodoče trende.

Začetniki rezervacij preko spleta

Collegium Mondial Travel (CMT) je prvi v Sloveniji ponudil možnost rezervacij preko interneta ter prispeval k temu, da so mladi uporabniki začeli uporabljati tudi spletne storitve. Svojo ponudbo so pred kratkim razvili do te mere, da sedaj omogočajo izbiro spletnega nakupa, pri čemer so poiskali najprimernejše možnosti za mlade uporabnike – na dostopen, udoben in cenejši način.

držav ter jim zagotoviti dobra potovanja, druženje in zabavo. Njihovi pestri programi in tematike jim to omogočajo, rezultat dobrega dela in kreativnih idej pa se kaže v vedno večjem številu mladih iz tujine, ki se odločijo potovati z njimi. Od združitve naprej je Collegium Mondial Travel pridobil pomemben tržni delež predvsem na Hrvaškem in v Srbiji, zadnji dve leti pa aktivneje deluje tudi na trgih Bosne in Hercegovine, Makedonije in Italije.

Njihov vsebinski cilj je mladim ponuditi več kot le potovanje, kot poslovni cilj pa so si zastavili preboj med vodilne organizatorje potovanj za mlade v Evropi.

Ali smo vas prepričali?

Matej Gibičar, Fakulteta za upravo
“Občutki na absolventskem izletu s Collegiumom so bili fenomenalni. Ni mi žal niti tolarja, ki sem ga zapravil s Collegiumom. Žurka je bila vedno, dan in noč. Vodiči so bili fenomenalni. Pohvaliti moram našega vodiča Aca, ki je bil res car in se je maksimalno trudil za nas. Bili smo najboljša ekipa, res enkratno.”

Maja Majcen, Fakulteta za socialno delo
“S Collegiumom imam zelo dobre izkušnje. Vedno so nudili izjemno dobro organizacijo, zanimiv program, zabavne vodiče, nore destinacije … vse “štima”! Tudi cene niso pretirane, mogoče je malo neugodno le to, da moraš veliko stvari doplačevati, potem ko si že enkrat na potovanju (npr. fakultativni izleti in ogledi), kar včasih nanese  še precej stroškov. Niso najbolj poceni, so pa ena od boljših potovalnih agencij za mlade.”

Zabava ob obletnici: 10ka
(Gospodarsko razstavišče, 15. november 2006)

Kot se spodobi ob visokem jubileju, je potovalna agencija Collegium svojo deseto obletnico delovanja obeležila z veliko zabavo, ki se je zgodila v sredo, 15. novembra. Sproščeno vzdušje na Gospodarskem razstavišču je bilo pestremu dogajanju primerno.

Prireditev, poimenovana Collegiumova 10ka, se je pričela s prijetnim presenečenjem – prvih tisoč obiskovalcev čakal “welcome drink”, ki je kaj hitro tudi pošel. Pravi val zabave, ki je obiskovalce še dodatno ogrel, je sledil nekaj korakov dlje – v dvorani, ki se je ob zvokih prvih izvajalcev že dodobra napolnila. Mlada voditelja Peter Poles in Vid Valič sta s pozdravom množici dvignila roke v zrak, večer desete obletnice pa je kot prva glasbena izvajalka odprla energična Alya. Sledil je nastop breakdancerjev No Rules, ki se jim je v raperskem stilu na odru pridružil še 6 Pack Čukur, “pleja iz Veleja”. Boki ljubiteljev hip hopa so začeli migati in Omarju Naberju ni bilo težko nadaljevati vsesplošne ekstaze, ki se je dvigovala pod streho dvorane Gospodarskega razstavišča. Prvi del prireditve so vsi izvajalci zaključili s kreativnim skupnim nastopom.

Najslajše je sledilo


Njihove poslovalnice je sicer moč najti na treh lokacijah – na Kersnikovi cesti v Ljubljani, ŠOU centru v Ljubljani in ŠOU Info točki v Metropolu.

Strategija po združitvi v CMT: prodreti v tujino!

Glavni cilj CMT je ohranitev statusa vodilne agencije na področju maturantskih in absolventskih izletov v Sloveniji ter razširitev ponudbe na trge jugovzhodne Evrope, z željo v petih letih doseči vodilni položaj na trgu mladinskega turizma ter vstopiti še na trge srednje Evrope. Vlaganja in širitev v tujino vidijo dolgoročno, vendar bo vodilno načelo ostalo nespremenjeno –  ponuditi mladim tisto, kar odlikuje dobre od manj dobrih, t.j. cenovno ugodne storitve in izdelke, zabavo in varnost. Pod svoje okrilje želijo združiti mlade različnih

V nadaljevanju so bile na sporedu nagradne igre, premierna predstavitev absolventskega filma, karnevalske plesalke in kot evforični vrhunec predstavitev Collegiumovih vodičev, ki so napolnili oder ter v en glas šteli do 10. Po objemu balončkov, ki so poplesavali po zraku, in metežu rdečice, pričarane s papirčki, tudi Kingstoni množice niso pustili hladnokrvne in v ritmih njihovih uspešnic so zadonela grla prenekaterih obiskovalcev. Svojo kvaliteto so potrdili kralji slovenskega rocka Big Foot Mama, navzoči pa svojo zabavljaško naravo, ki je ob legendah izžarela do konca. Nato je začel Trkaj. Kljub temu, da se je množica nekoliko razblinila, je energičen fant pljuval svoje rime tistim, ki so ostali in še dodatno pomigali v hip hop ritmih. Obiskovalci so odhajali zadovoljnih obrazov, s čimer so pokazali, da so energijo predali zabavi in sprostitvi. V stilu Collegiuma, seveda.

Za konec …

… CMT – še na mnoga leta. Zagotovo. Z vami.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.