Sponzorirano

Disney nagovarja LGBT+ občinstvo

Lika iz filma Križarjenje skozi džunglo
Dwayne Johnson v vlogi Franka in Emily Blunt kot Lily v filmu Križarjenje skozi džunglo. Vir: Cineplexx
Sponzorirano

Disneyev novi pustolovski film Križarjenje skozi džunglo, ki si ga lahko od četrtka ogledaš v kinematografih, nagovarja tudi LGBT+ občinstvo. Dwayne Johnson in Emily Blund sta na vznemirljivi vožnji po Amazonki s pametnim skiperjem Frankom Wolffom in raziskovalko dr. Lily Houghton, si lahko preberemo na spletni strani Koloseja. Lily namerava odkriti starodavno drevo, ki ima neverjetne zdravilne sposobnosti. Pot do tja pa je seveda trnjava. V filmu pa vidimo tudi sodoben primer, saj eden od glavnih junakov razkrije, da je gej.

V preteklih letih je bil Disney deležen kritik glede LGBT+ likov med bolj konservativnimi gledalci in cerkvenimi institucijami. V Svetu igrač 4 je bilo prikazano, kako materi pripeljeta svojega otroka v šolo, kar je razjezilo skupino mam, ki pripada Evangelijski cerkvi. V Singapurju in Dubaju je bil odstranjen prizor v filmu Vojna zvezd: Vzpon Skywalkerja, zaradi kratkega poljuba med ženskama. Tam so namreč istospolne poroke še vedno nezakonite.

Po drugi strani pa je LGBT+ skupnost obsodila poljub v Vojni zvezd, saj je bil le simbolen. Prav tako je bilo premalo podpore izraženo tudi v filmu Maščevalci: Zaključek, kjer gej sodeluje v skupini za samopomoč.

Tudi pri filmu Križarjenje skozi džunglo so se ustvarjalci že soočili s kritikami. Lik v filmu namreč ne uporabi besede gej, ampak pove, kako je razdrl zaroko z žensko, ker so njegova zanimanja drugje.

(Pre)malo LGBT+ likov v filmih

Jeremy Blacklow iz organizacije za pravice LGBT+ skupnosti GLAAD je v izjavi za AFP dejal, da je ganljiv prizor med Houghtonom in Wolffom močan prispevek filmu z velikim proračunom, ki bo dosegel občinstvo po vsem svetu. »A prizor lahko hkrati spregleda vsakdo, ki ni zelo pozoren,« menijo aktivisti.

Organizacija GLAAD je lansko leto naštela le 20 LGBT+ likov v filmih, ki so jih ustvarili veliki studii, in 30 odstotkov teh likov je bilo na ekranu manj kot minuto, kar je za promocijo raznolikosti družbe zaskrbljujoče, še piše Mladina.

Sponzorirano

NI KOMENTARJEV

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.

Exit mobile version