Sponzorirano

    [NOVO] Učinkovita komunikacija s težavnimi strankami oz. sogovorniki

    Učinkovita komunikacija s težavnimi strankami oz. sogovorniki
    Sponzorirano

    Datum / Čas
    Date(s) - 3. septembra, 2021
    9.00-15.30

    Kategorije


    Sodobni pristopi k reševanju konfliktov

    Delo s strankami je že samo po sebi pogosto naporno, kljub temu, da je večina strank prijaznih, uvidevnih in potrpežljivih. Za delo s težavnimi strankami in reševanje situacij z njimi, čeprav jih je manj, pa porabimo veliko več časa in energije. Nekateri ljudje so že karakterno težavni in jih ne moremo spreminjati, lahko pa omilimo njihov odziv (reakcije) s pravilnim komunikacijskim pristopom.
    Za učinkovito komuniciranje s težavnimi strankami ni dovolj poznati oz. uporabiti različne komunikacijske tehnike, potrebno je poznati tudi psihološko ozadje, saj si stranka predvsem želi, da je slišana. Pravilni pristop pomeni osredotočiti se na strankino težavo in ne na lastne občutke.
    Na praktično naravnani delavnici se boste naučili učinkovito reševati konflikte in kako postaviti mejo v odnosu oz. v komunikaciji s težavnimi strankami. Izdelali boste tudi vaš osebni načrti, kako izboljšati komunikacijske sposobnosti pri delu s strankami.
    Podrobnejši opis ter program delavnice preberite tukaj:Učinkovita komunikacija s težavnimi strankami oz. sogovorniki
    info@agencija-poti.si | 01 511 39 21 | Spletna stran

    V Agenciji POTI, izobraževalni, svetovalni in založniški družbi, smo si v 20-ih letih delovanja pridobili obilo znanja in izkušenj na področju izvajanja izobraževalnih programov. Sodelujemo z izkušenimi predavatelji, ki so predvsem strokovnjaki iz prakse.

    Sponzorirano

    NI KOMENTARJEV

    Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.

    Exit mobile version