Nova železniška postaja

Načrt projekta Emonika

Prostor ob ljubljanski železniški in avtobusni postaji ni tam kar tako. Tam se bo kmalu gradilo novo potniško središče Ljubljana. Zapletlo se je že pri vlagateljih, saj smo že pri tretjem. Trigranit, Prime kapital in trenutni OTP madžarska banka.

Javni in zasebni del

Javni del bo predstavljal železniško postajo, ki bo sprejela do 60 tisoč ljudi na dan. Ob njej bodo avtobusna postaja, garaža, kolesarnica in poslovna stavba Slovenskih železnic. Zasebni del pa bo obsegal trgovine, lokale, hotel, gostilne in morda celo kino.

Železniška postaja Ljubljana

Začetek gradnje

Po mnogo letih je predviden začetek gradnje v začetku leta 2020. Ker pa gradbeno dovoljenje še ni v celoti pridobljeno, se lahko pričakujejo zapleti. Eden izmed teh bo zagotovo reševanje težave glede voznih redov. Avtobusno postajo in avtobuse bi še nekako premaknili, toda problem je z železnico. Več kot očitno imamo v Sloveniji zelo radi težave, ki se navezujejo na tire in železnico. Če bomo imeli srečo, bodo res začeli v naslednjem letu. Nesreča pa bo ta, da bomo imeli veliko zamud in zapor tirov.

Kakorkoli pa se odločijo, naj začnejo s stranišči. Ta niso za nikamor.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vpiši ime
Prosim vpiši svoj komentar

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.