Fjällräven verjame, da lahko s pravo opremo in znanjem prav vsak tudi pozimi uživa v naravi

fjallraven

Uživajte v zimi in ostanite zunaj dlje

Jesen in zima sta za podjetje Fjällräven še posebej pomembna letnna časa, ne le zaradi njegovega severnega izvora, temveč tudi zato, ker je naravo v teh letnih časih včasih malo bolj težko ceniti. Fjällräven verjame, da lahko s pravo opremo in znanjem tudi pozimi v naravi uživa vsakdo. Da bi to uresničil, vsako leto povabi ljudi po vsem svetu, da se prijavijo na Fjällräven Polar, vsakoletno 300-kilometrsko ekspedicijo s pasjo vprego po polarnem krogu. Odprava ne omogoča le priložnosti, da povsem običajni ljudje doživijo in cenijo pravo divjino, ampak tudi podjetju Fjällräven omogoča, da preizkusi svoja oblačila in opremo v mrzlih in oddaljenih pokrajinah švedske Arktike.

Zagotavljanje inovativnih rešitev za spopadanje z zelo mrzlimi razmerami je osrednji del zgodovine Fjällrävna. Leta 1974 je ustanovitelj podjetja Fjällräven Åke Nordin izdelal in skrbno preizkusil prvo puhovko Expedition Down Jacket, ki se je odlično izkazala v najbolj ekstremnih okoljih. Danes Fjällräven stopa po isti poti kot Åke pred leti in si vselej prizadeva razvijati, izboljševati in preizkušati svojo široko paleto zimskih jaken, ki v tej sezoni vključuje Polar Expedition Parko – za popolno toploto in zaščito tudi v najbolj ekstremnih zimskih razmerah – in lahkotno različico najbolje prodajane vodoodporne in izolirane jakne Nuuk Parka, Nuuk Lite Parka, ki je ustvarjena prav za hladne in vlažne jesenske dni v naravi. Zimske jakne odlikuje čudovit naravni izolator – puh.

Fjällräven Down Promise

Ključni del Fjällrävnovega trajnostnega pristopa je sledljivost. Down Promise zagotavlja 100-odstotno sledljivost in etično proizveden puh z uporabo proizvodne verige s strogim in ponavljajočim se nadzorom svojih dobaviteljev in podizvajalcev. Pred uvedbo te zaveze zaradi dolgih proizvodnih verig podjetje ni natančno vedelo, od kod prihaja njegov puh. Da bi zagotovili najvišje standarde dobrega počutja živali, se je podjetje odločilo, da bo podrobneje pregledalo svojo dobavo puha. Razvili so lastne stroge standarde, namesto da bi se zanašali na tretje osebe in certifikate.

Po več letih dela je bil rezultat Fjällräven Down Promise, ki je v veljavi od leta 2014 in velja za najbolj pregledno v industriji izdelkov za prosti čas.

Fjällräven oblačila so na voljo na prodajnih mestih Annapurna, Emporium, Iglu Sport in Sport Vision.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.