Koliko stane tekstopisec za pisanje besedil / člankov?

Person's Hand Typing On Laptop Over Wooden Desk
Foto: AndreyPopov iz iStock

Koliko stane copywriting v Sloveniji? (tekstopisec / pisanje besedil)

Na kratko, za avtorsko stran slovenski copywriterji zaračunajo vse med 4 in 56 € / stran. Odvisno od tega ali gre za pisanje člankov, marketingških besedil, pisanje SEO vsebin in drugo. Pri Omisli.si/pisca so postregli s spodnjo analizo cen.

Cena za copywriting:

  • Pisanje člankov/prispevkov/blogov: 5-36 €/avtorsko stran
  • Pisanje besedil za spletno stran: 7-34 €/avtorsko stran
  • Pisanje SEO člankov: 4-10 €/avtorsko stran
  • Pisanje marketinških besedil: 22-43 €/avtorsko stran
  • Pisanje e-novic 8-32 €/avtorsko stran
  • Pisanje opisov izdelkov 3-26 €/avtorsko stran
  • Prevajanje besedil za spletno stran 15-45 €/avtorsko stran

Več o cenah na: PISANJE ČLANKOV: KOLIKO STANE TEKSTOPISEC (COPYWRITER CENA)

Cena pisanja člankov v Sloveniji je v veliki meri odvisna od vrste, zahtevnosti in namena besedila, ki ste si ga zamislili. Velik vpliv na ceno pa ima tudi tekstopisec; pomembno je, kako usposobljen in strokoven je, koliko izkušenj ima … Cena se tako giblje vse od 4 pa do 56 €/avtorsko stran, to pomeni na 1500 znakov brez presledkov. Velja za vsa večja mesta, kot so Ljubljana, Maribor, Celje, Kranj, Novo mesto, Koper, Velenje … Zagotovo se sprašujete, kako je možno, da se cene tako zelo razlikujejo. Mnogi se odločajo, da za pisanje in pripravo besedil najamejo študenta, saj je to kljub vsakoletni dražitvi študentskega dela še vedno relativno poceni možnost. Če se odločite za to možnost, se morate zavedati vseh tveganj, ki jih prinese s seboj.

Priporočljivo je, da se sami vsaj približno spoznate na copywriting, da sploh znate oceniti, koga izbrati in katera besedila so napisana kvalitetno. Če na tem področju nimate nobenih izkušenj, vam raje priporočamo izkušenega in preverjenega copywriterja, ki vam ne bo zagotovil le učinkovitih in kvalitetnih besedil, ampak vam bo znal na podlagi dolgoletnih izkušenj tudi ustrezno svetovati. Res pa je, da vas bo preverjen tekstopisec po vsej verjetnosti stal veliko več kot študent. Če želite izvedeti bolj natančno ceno, vam priporočamo, da se pozanimate direktno pri ponudniku. Odličen način, kako hitro in enostavno do kvalitetnega tekstopisca, je Omisli.si. Oddajte povpraševanje, opišite, kaj iščete in oglasili se vam bodo različni ponudniki ter vam posredovali svoje ponudbe. S tem boste prihranili ogromno časa, denarja in potrpljenja, obenem pa boste imeli možnost izbire. Če niste prepričani in se vam porajajo kakršnakoli vprašanja, se lahko o tem brez skrbi posvetujete z izvajalcem. Okvirne cene za posamezne storitve pa najdete spodaj.

Pisanje člankov, blogov in drugih (marketinških) besedil

Vsebina je kraljica, to ste gotovo že slišali. S tem stavkom marketinški guruji opozarjajo nad pomembnostjo kvalitetnih in uporabnih vsebin (članki, prispevki, whitepaperji, …) in novejših, manj vsiljivih ter bolj verodostojnih »pull« pristopih (namesto »push«, kot je denimo moteče »in your face« oglaševanje preko jumbo plakatov, tv oglasov, itd.), kar lahko tukaj imenujemo native marketing (tudi content marketing).

Cilj je je napisati strokovno besedilo in se pozicionirati kot strokovnjak iz področja, na katerega se lahko obrnejo potencialne stranke, ki iščejo informacije okoli izdelkov in storitev, ki jih nudite. Morda res najbolje poznate področje, to pa še ne pomeni, da znate to najbolje ubesediti v članke, vsebino na spletni strani, opise izdelkov in storitev in podobno. Koliko stane tekstopisec (copywriter) in koliko vas bo stala priprava člankov za vašo spletno stran?

Najeti študenta ali profesionalnega tekstopisca?

Čeprav se študentsko delo vztrajno draži, je še vedno včasih ceneje najeti študenta za pisanje člankov. A če je vaš cilj bralca prepričati v katerokoli smer, toplo priporočamo sodelovanje s preverjenimi tekstopisci, ki jim zaupamo. Tekstopisec z dolgoletnimi izkušnjami vam bo znal svetovati ne samo na podlagi nekaj prebranih blogov (navodil iz spleta) temveč na podlagi dolgoletnih izkušenj in nenehnega izpopolnjevanja in izobraževanja iz področja tekstopisja.

Kako se SEO članek razlikuje od klasičnega tekstopisja?

Zelo pomembno je, da poznate razliko med SEO članki in klasičnim tekstopisjem. Večina ponudnikov, ki se ukvarja s tekstopisjem, sicer ponavadi upošteva SEO (search engine optimization) zakonitosti, vendar morda ne nujno na enak način. Namenski SEO članki se ne objavljajo le na spletni strani naročnika, ampak tudi izven nje, na raznih podpornih straneh in blogih. Glavni namen takšnih člankov je bralce preusmeriti na spletno stran naročnika, seveda pa veliko pripomorejo tudi k uspešni optimizaciji spletne strani. Pri tem je ključno, da so članki napisani kvalitetno, imajo premišljeno izbrane ključne besede in upoštevajo vse SEO zakonitosti.

Vse to lahko pripomore k boljšemu rangiranju na spletnih iskalnikih. Če boste najeli tekstopisca za pisanje SEO člankov, lahko računate, da vas bo to stalo od 4 do 10 €/avtorsko stran (1500 znakov brez presledkov) oziroma od 20 pa tudi do 150 €/članek. Spodnja meja velja za 300 besedne SEO članke povprečne kvalitete, ki se objavljajo izven spletne strani naročnika z namenom pridobivanja kvalitetnih vhodnih povezav. Zgornja meja pa velja za kvalitetne SEO članke, ki se objavljajo tudi na spletni strani naročnika. Cena je spet odvisna od zahtevnosti besedila in izkušenosti ter usposobljenosti tekstopisca, prav tako pa tudi od vaših želja. SEO članki so namreč pogosto zapakirani v celotno SEO ponudbo, ki lahko vključuje tudi offsite in onsite optimizacijo. Zato je ceno posamezne storitve včasih nekoliko težje oceniti. Če vas zanima bolj natančna cena glede na vaše specifične želje in prioritete, predlagamo, da o tem povprašate ponudnika.

Koliko stane pisanje blogov za spletno stran?

Pisanje blogov je pomemben del vsebinskega marketinga, ki se ga zaveda vse več podjetij. Atraktivna in kvalitetna vsebina privablja več obiskovalcev na vašo spletno stran in vam pomaga graditi odnos okoli vaše blagovne znamke. S pomočjo bloga lahko ljudem na zanimiv in jedrnat način razložite vse pomembne lastnosti vaših izdelkov oziroma storitev. Zato seveda ni nobena skrivnost, da vam vse to pomaga obiskovalce vaše spletne strani spremeniti tudi v vaše odjemalce. Čeprav se lahko danes pisanja blogov loti praktično kdorkoli, to še ne pomeni, da so vsi blogi kvalitetno napisani. Če želite na svoji spletni strani kvalitetne in premišljeno napisane vsebine, vam priporočamo, da se odločite za izkušenega pisca, ki ve, kaj počne.

Vsaj v primeru, da na tem področju nimate veliko izkušenj, pisanje pa vam ne diši pretirano. Res je, da je najem tekstopisca dodaten strošek, vendar je včasih prav pisanje blogov recept za uspeg. Nekaj atraktivnega, zanimivega, drugačnega. Če ste sedaj začeli razmišljati o najemu usposobljenega tekstopisca, vas zagotovo zanima, koliko vas bi vse to sploh stalo. Cena pisanja besedil se giblje od 4 do 56 €/avtorsko stran, to je 1500 znakov brez presledkov. Če opredelimo natančneje, boste za pisanje blogov odšteli nekje med 5 in 36 €/avtorsko stran. Seveda je pri tem veliko odvisno od zahtevnosti in vrste besedila, predvsem pa od izkušenosti in usposobljenosti pisca. Če se že odločite za najem tekstopisca, vam toplo priporočamo, da izberete nekoga, ki je na svojem področju resnično strokovnjak.

Lokalni ponudniki, ki jim zaupamo.

Prejšnji članekKaj bo z vozovnicami, ki jih ne koristimo?
Naslednji članekCepivo za covid-19 na voljo samo za bogatejše?

Lokalni ponudniki, ki jim zaupamo.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.