Pingvini bi lahko bili vesoljci

Po opravljeni študiji znanstveniki menijo, da bi jim pingvini lahko pomagali prepoznati različne vrste organizmov, ki obstajajo na drugih planetih.

Zaradi svojega značilnega oglašanja in črno-belega videza so ena najbolj prikupnih bitij na svetu. Ure in ure jih lahko opazuješ, kako se premikajo v jatah, in se sprašuješ, kaj počnejo. Toda nekaj na njih je morda iz drugega sveta, kot pravijo znanstveniki.

Ugibajo, da bi lahko bili pingvini vesoljci, potem ko so znanstveniki iz Združenega kraljestva v njihovih iztrebkih našli sledi kemikalije, ki jo najdemo tudi na planetu Venera, znane kot fosfin. To je sprožilo številna ugibanja in vprašanja o izvoru pingvinov, saj si znanstveniki zdaj prizadevajo pojasniti, kako lahko fosfin obstaja na Zemlji, ki je od Venere oddaljena 38 milijonov kilometrov. Po tej študiji menijo, da bi jim pingvini lahko pomagali pri prepoznavanju različnih vrst organizmov, ki obstajajo na drugih planetih. Da bi izvedeli več o kemičnih sledovih, nameravajo znanstveniki zdaj preučiti način življenja oslovskih pingvinov, ki so pogosti na Falklandskih otokih.

»Prepričani smo, da je najdba fosfina resnična. Vendar ne vemo, kaj ga ustvarja. Obstaja nekaj anaerobnih bakterij, ki proizvajajo fosfin. Najdemo ga v ribniški sluzi, drobovju jazbečarjev in gvanu pingvinov,« je za Daily Star povedal Dr. Dave Clements z londonskega Imperialnega kolidža. »Morda je to povezano z obrambo ali signalizacijo proti konkurenčnim bakterijam,« je dodal.

Bomo kmalu odkrili življenje na drugih planetih?

Leta 2020 so sledove te kemikalije našli v plasteh plina okoli Venere, ki ima podobno atmosfero kot Zemlja. Po poročilih so raziskave o pingvinih in fosfinu potekale pred izstrelitvijo vesoljskega teleskopa James Webb, ki bo 18. decembra izstreljen iz Francoske Gvajane. Po navedbah Nase bo z njim mogoče odkriti življenje na drugih planetih. Teleskop bo preučeval globoke prostore in bo v prihodnjih letih služil kot glavni observatorij agencije.

Vesoljski teleskop James Webb