S kavča do 5 kilometrov

Tekači na maratonu.

Poletje že trka na vrata, ti pa še vedno upaš, da se bo z njim pojavilo tvoje sanjsko telo za na plažo ? To bi bilo sicer več kot dobrodošlo, a resnica je, da brez nič ni nič. Ampak ne skrbi, ni ti treba vsak dan v fitnes, ali se prijaviti na deset skupinskih vadb. Zate imamo preprosto rešitev.

Tek je odličen izgovor za telovadbo in hkrati preživljanje časa v naravi. Zgodi pa se, da se v tek prehitro zaženemo in izgubimo motivacijo, ko nam v prvem dnevu ne uspe preteči 10 kilometrov. Na srečo obstaja aplikacija, ki tek naredi zabaven in postavi cilje, ki jih zmore doseči vsak.

Aplikacija se imenuje C25K (couch to 5k). Obstaja jih več, a vse delujejo po istem kopitu. Začneš s preprostimi intervali po minuto teka ter minuto in pol hoje, ki se stopnjujejo iz tedna v teden, dokler po dveh mesecih ne tečeš 30 minut brez vmesne hoje.

Vsaka vadba traja le 30 minut, od doma pa je potrebno le trikrat na teden, tako da izgovor »nimam časa« ne pride v poštev. Če se ti zdi, da je cilj nemogoč, prepričaj še nekoga, da se ti pridruži in te spodbuja, ali pa se pridruži spletni skupnosti, ki te spodbuja na vsakem koraku.

Junior novinar

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vpiši ime
Prosim vpiši svoj komentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.