Prosim, samo diete ne!

Prosim, samo diete ne!
Prosim, samo diete ne!

Priprave na poletje so na višku ti pa ne veš, ali bi se jih lotil zdaj – takoj, ali pa počakaš na kakšno drugo poletje. Se sprašuješ, če vse te diete sploh delujejo? Morda je lažje, če pričneš z avokadom na dan.

Poskusi pojesti vsaj polovičko avokada na dan.
Poskusi pojesti vsaj polovičko avokada na dan.

Diete imajo že same po sebi dokaj negativen prizvok, saj ti preprečujejo uživanje določenih živil ali te kako drugače omejujejo (količinsko, časovno ipd.). Rek, da je prepovedan sadež najboljši gotovo ni iz trte zvit! Dejstvo je, da je hrana naš pogon in ti se lahko z majhnimi spremembami v tvoji glavi lotiš bolj zdravega prehranjevanja na dnevni ravni brez, da bi občutil kakšen pritisk ali pa oviro. Gorivo za delovanje lahko prejmeš iz nekaj koščkov mlečne čokolade ali pa polovičke avokada. Energijska vsebnost je podobna, učinek na tvoje telo pa je precej različen. Kaj boš izbral, je odvisno od tebe. Ja ja, saj vemo, še nihče ni v trenutku slabosti ali žalosti pograbil po kislem zelju namesto žlice polne Nutelle na žlico. Vsekakor pa je veliko v tvoji glavi! V študiji opravljeni na tehnološkem inštitutu v Illinoisu so ugotovili, da je dodajanje avokada na jedilnik in umik nekaj ogljikovih hidratov odličen način za izgubo odvečnih kilogramov, urejeno prebavo in v splošnem tudi boljše počutje. Ena polovica testirancev je energijski delež ogljikov hidratov znižala za 20 % in to energijo nadomestila z maščobo, torej z ustrezno količino avokada. Če avokado ni med tvojimi priljubljenimi živili, se loti oreškov in semen ali pa arašidovega masla (tistega, ki vsebuje samo in samo arašide!).

Njami ideje za obroke z avokadom:

  1. Toast z avokadom – sir zamenjaj za avokado.
  2. Guacamole – pretlači avokado, dodaj mu sveže sesekljano čebulo in česen, sveže koriandrove liste, sok limete in poper po okusu. Zajemaj s tortilla čipsi.
  3. Avokado na žaru ali pa v pečici z jajcem– avokado na žaru peci 2-3min. Če ga pripravljaš z jajcem, tega daj v rahlo izdolbeno polovičko avokada, posoli in peci pri 150 °C 12-15 minut.
  4. Omaka za testenine – izberi polnozrnate in jim dodaj omako iz avokada, sladke koruze in češnjevega paradižnika
  5. Presna čokoladna torta iz avokada – brez čokolade pač ne gre. Podlago za presno torto pripravi iz namočenih oreščkov in datljev. Za čokoladno maso uporabi čim zrelejše avokade in jim dodaj kokosovo olje, surov kakav v prahu ter po želji še med ali drugo sladilo. Zblendaj v nulo, vlij na podlago iz oreščkov in datljev, ohladi in uživaj.
    Avokado paše povsod.
    Avokado paše povsod.

PUSTITE KOMENTAR

Prosim vpiši ime
Prosim vpiši svoj komentar

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.