Sponzorirano

Podatki Evropejcev deljeni kar 376-krat dnevno

Mož za računalnikom.
Foto: Pexels iz Pixabay
Sponzorirano

Poročilo študije Irskega sveta za državljanske svoboščine (ICCL) je pokazalo, da se podatki o vsakem uporabniku interneta delijo na stotine krat na dan. Podatki povprečnega evropskega uporabnika se delijo 376-krat na dan. Številka je še večja za uporabnike iz ZDA. Naraste na 747-krat dnevno.

Težava je v tem, da je večina stvari na internetu brezplačnih, to pa omogočajo prihodki od digitalnih oglasov, ki so razlog za deljenje podatkov.

ICCL je trenutno v sodnem postopku z industrijo digitalnih oglasov in Komisijo za varstvo podatkov proti temu, kar opisujejo kot epsko kršitev podatkov in trdijo, da nihče ni nikoli izrecno privolil v prakso deljenja podatkov.

Kako delujejo oglasi?

Naši podatki se delijo med posredniki, ki delujejo v imenu tistih, ki želijo objaviti oglase. Vse to se dogaja v realnem času, ko se spletna stran še nalaga. Blagovne znamke pri tem postopku niso vključene.

Sam postopek oziroma podatki vključujejo informacije o napravi, na kateri se stran nalaga, podrobnosti o tem, kje je ta naprava, in druge informacije, kot so prejšnja obiskana spletna mesta in njihova tematika.

Postopek se uporablja za zagotovitev najustreznejšega ponudnika za oglasni prostor na strani. Vse to se zgodi samodejno, v delčku sekunde. Gre seveda za večmilijonsko industrijo.

Osebni podatki niso vključeni, vendar aktivisti trdijo, da je količina podatkov še vedno kršitev zasebnosti.

»Industrija vsak dan spremlja, kaj gledate, ne glede na vsebino, ki je lahko zasebna ali občutljiva. Poleg tega beležijo, kje hodite. To je največja kršitev podatkov, ki smo jo kdaj zabeležili, hkrati se ponavlja vsak dan,« je dejal Johnny Ryan, višji sodelavec na ICCL.

Številke v poročilu ICCL ne vključujejo podatkov za dva velikana oglaševalskih prihodkov, Amazona in Mete, ki je lastnica Facebooka. Vir podatkov je bil Googlov vir, ki pokriva 30-dnevno obdobje in je na voljo samo posameznikom v industriji.

Sponzorirano

NI KOMENTARJEV

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.

Exit mobile version