4. Študentska Marketinška Dirka

Vklopite svoje »motorje« znanja, poiščite najboljšo rešitev in na Študentski Marketinški Dirki prehitite ostale!

Klub za Marketing EPF v sodelovanju s Katedro za marketing Ekonomsko-poslovne fakultete letos pripravlja že četrto Študentsko Marketinško Dirko, ki študentom nudi aktualen marketinški izziv, kjer lahko pokažejo svoje znanje, iznajdljivost in kreativnosti ter se pomerijo s študentskimi ekipami iz celotne Slovenije. Letos bodo reševali izziv Raiffeisen Banke, štartali pa bodo že 15. decembra 2010.

Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru si močno prizadeva, da svoje študente že v času študija poveže z gospodarsko prakso in na ta način oplemeniti pridobljeno znanje ter poveča ugled študentov in fakultete v okolju v katerem deluje. Po treh uspešno izpeljanih Študentskih marketinških dirkah, ki so k sodelovanju privabile več kot 180 študentov iz vse Slovenije, Klub za Marketing EPF v sodelovanju s Katedro za marketing Ekonomsko-poslovne fakultete tudi letos ponuja izziv, ki bo za marsikoga največji do sedaj. Študenti bodo svoje znanje in sposobnosti potrjevali na področju bančnega sektorja, kjer bodo znanje, strateški pristop in inovativnost v prihodnosti še kako potrebni. Glavni sponzor 4. Študentske marketinške dirke je Raiffeisen Banka, ki bo v letošnjem letu prispevala študijo primera in bo najboljšo poslovno rešitev nagradila z glavno nagrado – žepnino v vrednosti 2000 EUR razdeljeno in nakazano na račune članov zmagovalne skupine odprte pri Raiffeisen banki in z enodnevno strokovno-družabno ekskurzijo na Dunaj z obiskom glavne izpostave Raiffeisen Banke. Društvo za marketing Slovenije bo zmagovalno ekipo nagradilo s kotizacijami za 16. Slovensko marketinško konferenco. Tekmovalne ekipe se bodo letos spopadle z izzivom priprave marketinške strategije pridobivanja novih uporabnikov bančnih storitev Raiffeisen Banke.

Prijava na Študentsko marketinško dirko bo možna od 15. decembra 2010 do najkasneje 1. februarja 2011 na naslovu info@e-kzm.com. Tekmovalno ekipo lahko sestavlja par ali največ štirje študentje, ki bodo več informacij o sami nalogi in poteku dela prejeli ob prijavi. Predstavniki Raiffeisen Banke bodo v sredo, 15. decembra na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru ob 10.00 uri vsem zainteresiranim podrobneje predstavili svojo študijo primera in zahteve, študentje pa bodo lahko dobili tudi vse odgovore na morebitna dodatna vprašanja. Najboljše tri marketinške strategije bodo predstavljene v sklopu 5. Marketinškega semaforja, ki bo potekal v torek, 29. marca 2011. Na prireditvi bo strokovna komisija izbrala tudi zmagovalno skupino.

V lanskem letu se je Študentska marketinška dirka razširila na nacionalno raven in k tekmovalnim izzivom s področja marketinga privabila študente iz treh slovenskih Univerz kot tudi drugih samostojnih visokošolskih ustanov, zato si tudi letos obetamo veliko število prijavljenih ekip iz vse Slovenije. »Oddane marketinške rešitve so iz leta v leto na višjem nivoju, bolj inovativne in profesionalne, zato tudi letos pričakujemo veliko zanimivih rešitev in tesen boj med ekipami,« je povedal predsednik Kluba za Marketing EPF, Luka Lah.

Ekipa Kluba za Marketing meni, da Študentska marketinška dirka ni le dokazovanje znanj in preizkušanje teorij, ki so jih študenti slišali na predavanjih. Študentska marketinška dirka je druženje študentov podobnih interesov, sklepanje novih poznanstev, spoznavanje že uveljavljenih marketinških imen in podjetji, pridobivanje novih veščin, sodelovanje v timskem delu, poglabljanje že osvojenih znanj in seveda tudi zabava pri nabiranju kreativnih rešitev za dano študijo primera.

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.