Dan ŠOUM 2013 – Največji štajerski logotip

Na čudovit, sončen, pomladni dan, 16. aprila, je Študentska organizacija Univerze v Mariboru praznovala 54 let delovanja. Tega dne se je travnata ploščad za študentskimi domovi na Gosposvetski ulici spremenila v en sam velik logotip. Največji štajerski logotip je bil sestavljen kar iz 1000 študentov in ostalih udeležencev programa.

»ŠOUM deluje že od leta 1959 in vsako leto praznujemo delovanje. Letos, ko praznujemo 54. leto, smo se odločili, da je čas za spremembe. Zato smo postavili največji logotip sestavljen iz študentov in ostalih meščanov, je dejal Boštjan Dolenc, vodja projekta. Namen projekta je povezati študente in študentske organizacije, je še nadaljeval Dolenc, ki je bil glede na odvijanje dogodka in samega števila udeležencev več kot zadovoljen.

Program je potekal pod okriljem mednarodnega projekta EPM Maribor 2013. Zato so bili tam tudi prostovoljci iz Evropske prestolnice mladih, ki so vsem, ki so izrazili zanimanje o projektih EPM Maribor 2013 in programih, katere izvajajo različne organizacije, društva in zavodi, z veseljem odgovorili na vprašanja. Postavljene so bile stojnice oddelkov ŠOUM, organizacijskih enot, članice Skupine ŠOUM in drugih partnerjev. Pripravili so nam zanimive nagradne igre, igrali smo se lahko z električnim avtom. Svojo stojnico so postavili tudi iz Urada za kulturo in mladino Mestne občine Maribor, ki pripravljajo program My Generation at Work. Tam so mladi lahko izrazili svoje mnenje o nezaposljivosti. Program so popestrili folklorni plesalci iz Akademske folklorne skupine KUD Študent ter Akademski pevski zbor. Vsak obiskovalec, ki se je prej prijavil na internetu, ali se nato ustavil na ŠOUM- ovi info točki, je prejel majico modre ali rumene barve.

Mnogi so izkoristili dan, in si pripravili piknike v dobri družbi in ob odlični glasbi. Vzdušje na ploščadi je bilo odlično in je doseglo vrhunec ob 18. uri. Takrat se je postavil največji štajerski logotip, del njega pa je postalo okrog 1000 obiskovalcev. Postavili so se v prej označene kroge, na podlagi tega, kakšno barvo majice so prejeli. Nato so ob navodilu napovedovalca nad glavo dvignili list papirja enake barve kot majica in »postali« logotip. Po tem so se organizatorji projekta precej inovativno in povsem v skladu s temo projekta zahvalili tudi medijskem pokrovitelju, radiu City. Del logotipa, se je postavil še enkrat, tokrat tako, da so izpisali črke C, I, T, Y.

Poskrbljeno je bilo tudi za tiste, ki se dogodka niso morali udeležiti. Pripravili so namreč prenos v živo.

Tako kot se za vsaki rojstni dan spodobi, je na koncu sledila še nepozabna zabava, v Študentskem kulturno – prireditvenem centru ŠTUK. Te zabave, bolje rečeno cen pijač, so se najbolj razveselili študentje, oziroma njihove denarnice. Cene pijač na Tolar partyju (kot so poimenovali zabavo), so bile namreč prirejene cenam iz leta 2006. »Večkrat se spomnimo časov, ko smo še imeli tolarje. Te čase smo želeli vrniti, tako smo cene na partyu priredili cenam iz časov, ko smo imeli v denarnicah še to valuto,« je povedal Dolenc.

Mateja Ferk

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.