Vsaka ideja mora najti svojo številko

 Že osmo leto je stalnica najbolj muhastega meseca v letu študentska marketinška konferenca Fanfara. Letošnja bo 15. aprila v znamenju umetnosti v številkah, ki so predpogoj za uresničitev kreativnih idej. Odvila se bo v Festivalni dvorani v Ljubljani, v organizaciji Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije.

»V marketingu so številke kisik, raziskovalci pa smo drevesa in gozd, ki jih omogočamo. Lepota in bogastvo marketinga je v številkah,« pravi Janja Božič Marolt iz Mediane. Skupaj s Petro Kalan Lubajnšek (Medex) bosta na Fanfari govorili o znanjih, izkušnjah in raziskavah, ki sestavljajo ključne korake na poti do novih zmag.

Festivalna dvorana v Ljubljani bo tako ponovno središče dogajanja, kjer bodo marketinški navdušenci in tisti, ki se z njim srečujejo v vsakdanjem življenju, lahko prisluhnili različnim zgodbam. O najbolj aktualnih iz »štacune« bo predavala Tina Cipot ​(Lidl), Damjan Obal ​(Edgar) pa bo pojasnil, kakšne so tiste za umret.

Kako s številkami učinkovito lagati samemu sebi?
Filip Muki Dobranić (Luna / TBWA) je mnenja, da marketingarji uporabljajo statistiko kot pijanci ulične svetilke – v podporo šibkim nogam, namesto v osvetlitev. Da do tega ne bi prihajalo, bo direktorica agencije Grey Ljubljana Špela Žorž razložila, kako do učinkovitosti trženjsko-komunikacijske akcije in rezultatov. »Časi, ko je marketing temeljil na kreativnosti, so minili. Iz obrtništva se premika v znanost, znotraj katere ni več prostora za egotripanje in ustvarjanje lepih kreativ, ki ne prinašajo rezultatov,« pojasnjuje Andraž Štalec​(Red Orbit).

 Na Fanfari bodo poleg domačih prisotni tudi tuji govorci. Rodolphe Jounot ​(BrainJuicer) in Tonči Klarić ​(Proximity Zagreb) bosta govorila o ljudeh. Ti danes pomenijo številke v marketingu, njihovi nakupi pa so povezani z občutki, ki jih ob tem doživljajo. Seveda bo v Festivalni dvorani prostor tudi za delavnici. Kako tržiti, ko prodajaš podjetjem, bo razložil Fedja Hvastja (FrodX), kasneje pa bo Luka Uvodić ​(Optika Clarus) razložil elemente izstopajočih kreativ na jumbo plakatih.

AfterpARTy – umetnost po številkah!
Celodnevnemu programu bo sledilo tudi večerno poglavje – afterpARTy. Predstavlja umetnost, ki zares šteje, saj omogoča nadaljnje druženje marketinških umetnikov vse do jutranjih ur. Za sproščeno dogajanje bo poskrbel glasbenik Clemens s spremljevalno skupino The Gentlemen, ki je letos nastopil tudi na EMI, in DJ Dey.

Prijave so odprte na fanfara.net. Cena kotizacije za samostojno prijavo osebe je 23 €/osebo, mogoče pa se je prijaviti tudi na način 3 + 1, kar znaša 17,25 €/osebo. Prijava vključuje kotizacijo za celodnevno konferenco, zajtrk in kavo, kosilo in vabilo na večerno dogajanje. »Ko si kreativnost poda roko s številkami, nastanejo zgodbe o uspehu,« pravi Tina Cipot.

Vabljeni, da Fanfarino soustvarite z nami!

Uporabljamo Akismet za manjšanje neželenih oglasnih komentarjev (spam). Politika zasebnosti.